FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Bangalore - Redbacks (T20 - Bangalore - No of sixes)

• 01
    Roman Empire Specials
    den 5 oktober 2011 19:49

Der var Gaylestorm i Bangalore forleden, hvor det helt store fyrværkeri blev fundet frem af den store, stærke mand.

Boundary i Bangalore er meget kort - hvorfor der bliver utrolig mange 6's på denne bane.

Bangalore har haft 3 hjemmekampe i denne turnering:

Bangalore 8 - 9 Warriors
    Bangalore 9 - 7 Kolkata
    Bangalore 14 - 6 Somerset

Bangalore spillede middelmådigt i de 2 første kampe, hvor ingen af deres batsmen lykkedes - alligevel gik de klart og langt over spread.

Redbacks har spillet deres kampe i Hyderabad - på en bane med langt større boundaries:

Warriors 4 - 2 Redbacks
    Kolkata 8 - 8 Redbacks

RCB spillede 3 hjemmekampe med Gayle på holdet i IPL 2011 - det endte med 11, 10 og 6 x 6's.

Spread er altfor lavt her - det er en bane, der er skræddersyet til batsmen.

• Svara
  • 02
    tolle10
    den 5 oktober 2011 19:49

Så du kampen Roman?

Det var da en helt vildt sindssyg kamp. Jeg så/hørte det meste af kampen og fulgte også med i oddsudviklingen. Det er jo nogle helt vilde swings der kommer i løbet af sådan en kamp. Og hvor var det bare sindssygt at Bangalore løber en 6'er til sidste og vinder på stort set allermindste margin. Det var godt nok spændende. Jeg tror at jeg er begyndt at kunne lide cricket :P

• Svara
  • 03
    Roman Empire
    den 5 oktober 2011 23:30

Yes, det var en fornøjelse.

Uden tvivl den bedste T20-kamp jeg nogensinde har set - helt fantastisk. Lidt mere held i sprøjten med Kohli havde været prikken over i'et. T20 er helt sikkert kommet for at blive!

Det bliver en spændende afslutning med 2 indiske hold, 1 britisk og 1 australsk hold. Særligt den første semifinale bliver et sandt fyrværkeri på den lille bane i Bangalore med meget tungt skyts på begge hold.

• Svara