FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Bakken Bears - Horsens IC (LIVE)

• 01
    jank1
    den 15 december 2011 20:34

Bakken Bears - Horsens IC

Stilling er 55-45
    Horsens IC +15,5 1,80 Bet365

Horsens har været enormt godt med, og brugt Will Harris rigtigt i denne kamp.
    Bakken Bears har et ekstra gear, men jeg ser ingen grund til at de skal vinde med 15 fremfor 10 point. De har haft et enormt hårdt program og det er sidste kamp inden juleferie, der bør roteres når sejren er indenfor rækkevidde.

Horsens har spillet en kanonkamp og bør begrænse dette nederlag. Flot spil i mine øjne

jank1

• Svara
    • 02
      jank1
      den 15 december 2011 20:45

Bakken med et run ligefør slutningen på 3q - i takt med at Will Harris sidder på bænken.

Der er ingen tvivl om at Bakken har det ekstra gear, men baseret på hvad jeg har set indtil videre, så skal Horsens +18,5 til 1,86 være overordentlig flot på Horsens.

jank1

• Svara
    • 03
      jank1
      den 15 december 2011 21:13

På et hængende hår, men den sad der.

Bakken Bears 85-70 Horsens IC

Desværre ville Horsens ikke holde fast i at man holdte Bakken til omkring en 10-pts-føring, 1.30 min før tid, hvorfor undertegnede missede sit +14,5 spil til odds 1,86 :-(

• Svara
      • 04
        cbll
        den 15 december 2011 21:15

Nåede at få +16.5 - var nu et fint tip, marginalerne er bare ofte imod en på de linjer i basket, sidst i kampen.

NU skal brose og zalgiris bare lige tage sig sammen og score noget mere!

• Svara
      • 05
        TearDrop
        den 15 december 2011 21:31

Tror desværre at den er død. Brose har været effektive fra 3-pts linjen hele sæsonen, men startede i dag med 0-14 og har efterfølgende lavet 1-15. :(

• Svara