FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Bad Schwartau - Saarlouis

• 01
    Sutsko
    den 18 november 2011 14:47

Tyskland - Herrer - 2. Bundesliga

"Der Knoten ist geplazt" siger de i Tyskland, når man skal beskrive Bad Schwartaus sidste kamp. Sæsonens første sejr efter 11 forsøg. Der har indimellem været 2 uafgjorte kampe endda en af dem mod topholdet TUSEM Essen. Potentialet er der i truppen, og man havde bestemt regnet med at skulle spille med i den bedre halvdel. Skader, interne problemer og uheld har kostet og pludselig er man i alvorlig nedrykningsfare. En katastrofe for traditionsklubben, der formentlig ikke vil kunne holde til en nedrykning. Ny træner, ny gejst og i aften sæsonens første hjemmesejr?

Aftenens modstander Saarlouis er placeret på en 6. plads i den imponerende jævnbyrdige 2. Bundesliga, der ser ud til at blive en stor succes. Saarlouis har overperformet en smule. Deres hold e på papiret lidt svagere end Bad Schwartau. Hele matchupet gør jeg mener Bad Schwartau har omkring de 55% for sejr.

Ganske fint marked.

2,0 ved Ladbrokes også. 1,95 ved blandt andre Betway, Bwin, Bet24 og UNibet.

• Svara
    • 02
      Molineux
      den 18 november 2011 14:47

Hej Sutsko

Du skriver "Skader, interne problemer og uheld har kostet og pludselig er man i alvorlig nedrykningsfare". Jeg vil bare høre om du ved, hvorvidt de skadede spillere er blevet klar eller om de stadig er skadesramte?

Hilsen Molineux

• Svara
      • 03
        Sutsko
        den 18 november 2011 15:22

Hej Molineux,

De er med en enkelt undtagelse - så vidt vides klar - desuden har man hentet playmaker Sasa Todosijevic. Han er selvfølgelig ikke spillet ind endnu. Bad Schwartau blev 4 i Nord sidste år. Saarlouis 10 i Syd - i år er det slået sammen som en liga.

Schwartau er et klart bedre hold på papiret. Jeg håber ikke de svigter min tillid i aften :-)

God aften og weekend.

Mvh.

Sutsko

• Svara
    • 04
      HP
      den 18 november 2011 18:03

Lyder som et fint tip. Nogen der kender en livescore-kilde?

• Svara
      • 05
        Roman Empire
        den 18 november 2011 18:08

http://liveticker.toyota-handball-bundesliga.de/uebersicht_zweite.html

• Svara
      • 06
        HP
        den 18 november 2011 19:48

Tak, Roman!

• Svara