FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

BWIN = Lorte udbyder?

• 01
    Rexz0r
    den 8 december 2011 22:03

Hejsa alle!

Er der andre end mig der har haft ekstremt dårlige erfaringer med BWIN?

Her er min case.
    Jeg lavede et bet hos BWIN (Skal siges jeg allerede er limiteret hos dem), på nogle håndbold kampe.
    Det gik således at jeg vandt på kampene (troede jeg da), og jeg fik præmien udbetalt.
    Jeg valgte efterfølgende at sætte hele beløbet på en ny kamp, som desværre ikke gik hjem.

Jeg gik så stærkt ud fra at min konto blot var gået i 0.
    Jeg var så her forleden inde og tjekke, hvor jeg kan se den er gået i minus i stedet.
    BWIN havde lavet en fejl i mit første bet, hvor de havde lavet gevinst på en fejl kupon. (Jeg troede egentligt også bettet var gået hjem, men det viste sig den hjemmeside jeg brugte havde lagt det forkerte resultat ud).

Nu har BWIN så valgt at lukke min konto da den var gået i minus med noget der ligner 120 kr.
    Jeg har ikke mulighed for at indbetale på kontoen, da Bwin har lukket kontoen.

Har skrevet en mail efterfølgende til BWIN i håb om at få lov til at indbetale de 120 kr. og genåbnet min konto, men det ville de ikke.

Jeg syntes BWIN udviser skandaløs kundeservice. De straffer altså mig for en fejl de har lavet.
    Man kan selvfølgelig sige at jeg burde have tjekket bedre op omkring mit oprindelig bet, men syntes man burde forvente at et betting side ikke udbetaler forkert gevinst.

Sagen er nu den at jeg har mistet omkring 300.000 marked points, som jeg ikke kan til at benytte, samt en lukket konto.

Ekstremt dårlig stil af Bwin.

• Svara
    • 02
      Herba
      den 8 december 2011 22:15

Det er meget muligt at det ikke har været noget som helst at gøre med den håndbold kamp, da Bwin har været igang med en prikkerunde.
      Der er adskillelige der har blevet lukket ned fra bwin i den sidste uge, mig selv inkl. Jeg fik denne mail idag:

Tak for din mail.
      Vi beklager det sene svar.
      Din spillekonto er blevet gennemgået af vores sikkerhedsafdeling, og det er blevet besluttet at lukke din konto. Den vil ikke blive åbnet igen.
      Det vil heller ikke være muligt for dig at oprette en anden bwin konto.
      Du kan finde den tilsvarende regel i vores almindelige forretningsbetingelser, som du finder på hjemmesiden under "Hjælp" og derefter under punktet "Retningslinier/Forretningsbetingelser/Generelle betingelser/Garanti/databearbejdelse" eller under følgende link:
      https://help.bwin.com/General/Legal/general_tac.aspx#liability
      4. Selskabet er uden begrundelse berettiget til at udelukke deltagelse i hele dets tilbud.i>
      Vi beklager, at vi har måtte træffe denne beslutning.
      Såfremt du har yderligere spørgsmål hører vi gerne fra dig.
      Med venlig hilsen
      bwin kundeservice.
      bwin bekender sig til responsible gaming-politikken".

Ufattelig dårlig stil, men der er vel ikke noget at gøre?

• Svara
      • 03
        Rexz0r
        den 8 december 2011 22:31

Det er præcist det samme svar jeg har fået fra Bwin idag.

Tror desværre ikke der er noget at gøre ved det - andet end at fortælle alle andre brugere på SX at de yder så dårlig service. :\

• Svara
      • 04
        Parise
        den 8 december 2011 22:50

Tror den bedste måde at sikre sig imod at blive smidt ud hos alle licensbookmakerne, er at blive ludoman. Droppe alt om at betting er en investering og bare hoppe på "til glæde og til gavn" manien som har grebet Danmark.

Spilleloven er kun til for staten, papbookmakerne og Danske Spil(de når ikke engang op i kategorien papbookie) og vil give massive stigninger af ansøgninger til kurophold for ludomaner. Men dette er, efter min mening, også hele hensigten med loven.

• Svara
      • 05
        cbll
        den 9 december 2011 07:49

Man skal i virkeligheden vel nok bare jonglere sine penge i udlandet bedre nu.. Og finde en kanal ind i Danmark som SKAT ikke lige ser. Så er det vel en mulighed at blive ulicenseret bookmakere med lidt snilde..

• Svara
    • 06
      christianbc
      den 9 december 2011 09:05

Samme historie her.

Jeg ramte mine første 10 spil flere af dem i den høje enda af skalaen.

Der var så sket noget forvirring omkring brugernavn osv, men det endte hvertfald med at jeg efter en lang kamp fik udbetalt mine penge. Men så tikkede den samme mail ind som Herba har fået.

Så der er intet at gøre der :)

• Svara
    • 07
      alhd12
      den 9 december 2011 09:59

Hej,

Jeg står i nøjagtig samme situation. Jeg var efterhånden blevet kraftigt limiteret til kun at måtte vinde 372 kr. pr. væddemål, hvorfor jeg ikke havde benyttet bwin på det seneste.

Jeg har dog også omkring 800.000 marked points ståede og mener umiddelbart ikke, at de er i deres gode ret til at snuppe disse point? Tanker bag virker i hvert fald forkert for mig - man har optjent disse point ved netop at være en loyal kunde overfor bwin ved at benytte dem i en længere periode. Herefter får man så sparket og får inddraget de points, man med møge og besvær har samlet gennem de seneste år.

For at illustrere værdien af 800.000 marked points kan jeg fortælle, at de omtrent kan bruges til at købe et 32" fjernsyn i bwin's marked!

• Svara
      • 08
        Rexz0r
        den 9 december 2011 11:52

Jeg var så heldig at benytte mine 1.1 mil point, så havde kun ca 300.000 tilbage.

Jeg syntes det er utroligt at de kan lukke kontoen, og inddrage pointene. Det går direkte mod deres loyalitets bonus program.

Jeg håber at deres bookmaker vurdering vil blive revideret, da der viser sig et mønster på at bwin smider vindende bruger hurtigt ud.

• Svara