FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

BSV - Füchse Berlin

• 01
    Mr_Hagen Specials
    den 16 oktober 2011 14:15

Det bliver en kort analyse. Jeg har egentlig ikke så meget at prædike om, men jeg synes man undervurderer BSV en hel del her.

Midtjyderne har hævet deres spil et niveau ift. sidste sæson. De har været rigtig gode på transfermarkedet og jeg mener at de på en god dag kan drille de fleste. Det så vi bl.a. mod mægtige Atletico Madrid, hvor man spillede en super god kamp.

Füchse hører niveaumæssigt til lige under Kiel og HSV i den tyske bundesliga. De tabte til både AG og TTH i træningskampe op til sæsonstart. Det skal man selvfølgelig passe på med at udlede for meget af, men det viser trods alt at de danske hold ikke er så langt efter.

Begge mandskaber kommer i stærkeste opstilling.

Danmarks toer mod Tysklands 3-5. bedste hold. Jeg synes umiddelbart det bør blive en tæt kamp og jeg smider 4 units efter det flotte odds.

• Svara
  • 02
    Mr_Hagen
    den 16 oktober 2011 14:15

Denne blev ved en fejl udsendt på Special profilen. Så er der lidt flere der får glæde af den.

Beklager fejlen overfor abonnenterne.

• Svara