FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Australian Open

• 01
    Original
    den 16 januari 2012 09:52

Caroline Wozniacki - Anastasia Rodionova Rodionova +7,5 partier odds 1,90 betsafe.

Skade til caroline.

"Når solen skinner i Melbourne, plejer den at slå smut i Caroline Wozniackis glade smil.

For hende markerer Australian Open normalt den nye sæson, som hun har trænet mere stædigt og ihærdigt til end de fleste af de andre topspillere.

Når skaden er sket

En påstand, som hun altid glæder sig til at bevise.

Men i år er smilene mere sjældne end hendes besøg ved nettet, og årsagen sidder der, hvor hun plejer at tjekke klokken.

Det venstre håndled, som hun så kraftfuldt bruger til at svinge sin dobbelte baghånd, driver en stikkende smerte op gennem armen ved hver en boldkontakt. Det har selvsagt begrænset hendes træning, og humøret har lidt samme skæbne.

Hun er ikke uvenlig. Hun vil bare gerne væk fra alle de spørgsmål, der kredser om det, som hun inderst inde bander langt væk: Skaden!

Modstander: Fødderne er Carolines styrke

- De siger, der er lidt betændelse. Men det kan ikke blive værre af, at jeg spiller, siger hun til Ekstra Bladet på vej til endnu et lægebesøg.

Det har hun hidtil ikke fået så meget ud af. Og historier om spillere, der har haft langstrakte håndledsskader, florerer flittigt i tennismiljøet.

Midt i det hele erkender hun, at hun nok burde have trukket sig ud af sin kvartfinale i Sydney forleden, i stedet for at spille en stadig mere smertefyldt kamp til ende.

- Jeg skulle nok ikke have spillet færdig. Jeg skulle nok have trukket mig i tredje sæt. Men jeg er et konkurrencemenneske. Jeg ville stadig give mit bedste derude.

- Nu må jeg bare spille igennem det, sukker hun.

Jeg skulle nok have stoppet

- Jeg må bare give den gas og få en god start på turneringen.

Elevens trængsler er også blevet hendes nye træners.

- Det er meget ærgerligt, for vi har arbejdet så godt i Monaco, Dubai og Thailand, og vi har set meget frem til at komme her og vise de nye ting, vi har arbejdet på. Men nu handler det meget om håndleddet, siger Ricardo Sanchez.

- Når Caroline er 100 procent, er det en kamp, hun normalt skal vinde, men nu er det en meget svær kamp, fordi det er den første i turneringen med de nerver, der hører med, og på grund af skaden.

- Nu skal Caroline være meget stærk oppe i hovedet. Forhåbentlig er vi heldige med håndleddet, så vi vinder et par kampe, og imens får hun det bedre, siger han med et anstrengt smil.

Lidt tidligere har han gjort sit hjemmearbejde og kigget på modstanderens træning.

Wozniacki melder sig klar til Australien

- Hun slår flest vindere med forhånden, men det er også der, hun misser mest. Andenserven er lidt svag, så den kan Caroline også lægge pres på.

Spanieren er dog på det rene med, at presset først og fremmest ligger på Caroline selv – og hendes betændte håndled."

• Svara
  • 02
    Tytteboevs
    den 16 januari 2012 10:27

Husk lige kildeangivelse;-)

Ikke til at vurdere hvad man skal mene, når det kommer fra EB.

Held og lykke
    T

• Svara
  • 03
    Original
    den 16 januari 2012 10:53

Ark ja, mange tak! Havde det dog i situationstegn ;-)

Lad os dog håbe på en sejr alligevel..

• Svara