FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Att LaLeø

• 01
    TearDrop
    den 19 januari 2012 13:06

Hej Laleø,
    først og fremmest vil jeg gerne rose din stime. Du er "on fire".

Nu abonnerer jeg på dine spil og jeg undrede mig over at du gav Roddick sejren til odds 1,3 6 units. Hvad skyldtes det? Roddick sejren må næsten have fået en vurdering på +90%?

mvh
    Selcuk

• Svara
  • 02
    LaLeø
    den 19 januari 2012 15:07

Hej TearDrop!

Tusind tak :-)

Jeg vurderede faktisk chancen for en sejr til Roddick lige omkring de 90%, og holdte nærmere, at oddset skulle ligge omkring 1,10-1,12. Hewitt var fuldstændigt smadret i fjerde sæt af sin kamp mod Marcel Stebe, mens Roddick spillede ganske udmærket i sin foregående kamp.

Hewitt er langt fra hvor han tidligere har været og selvom han nyder stor opbakning, både af bookmakere og fans, så vurdere jeg ham ikke specielt højt. Roddick har et penetrerende spil, hvilket Hewitt ikke kunne håndtere, heller ikke selvom Roddick blev skadet i løbet af kampen.

En skade som den kan man aldrig gardere sig imod!

- håber det belyste lidt :)

Mvh.
    LaLeø

• Svara
  • 03
    TearDrop
    den 19 januari 2012 15:21

Det gjorde det. Tak for det.

Forsæt med det gode arbejde.

mvh
    Selcuk

• Svara