FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Att Håndboldeksperter!!! - AGF - Tvis

• 01
    mbkle
    den 14 september 2011 13:25

Oddset på uafgjort mellem Århus og Tvis falder støt og har set et enkelt tip på uafgjort, men uden særlig gode argumenter. Hvad mener I, er der værdi i et spil på krydset? Oddset ligger fra 7,75 og op til 9,00 hos Betsafe, Bet24 og Betsson.

• Svara
  • 02
    FrederikLarsen
    den 14 september 2011 16:40

Meget svær kamp at spå :) Dog vil jeg sige Aarhus spillede en kanon kamp mod AGK og de burde ha' vundet eller i hverfald været tættere på sejr til sidst end de var.

Tvis spillede også en kanon kamp i Skjern, men lidt som Aarhus så tabte de koncentrationen til sidst.

Personligt har jeg spillet på Aarhus, da jeg regner med de kan vinde kampen, hvis gejsten og viljen er der i 60 minutter. Og så har de hjemmebane fordel, hvilket også må trække op.

• Svara
  • 03
    mbkle
    den 14 september 2011 16:54

Ok, tak for svar!

Jeg ville også umiddelbart mene at Aarhus burde være favoritter, hvilket de faktisk ikke er hos bookmakerne.

Jeg tror dog, jeg holder mig fra denne kamp! Selvom over 2 på Aarhus på hjemmebane, da frister.

• Svara