FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Att Casual

• 01
    Sputnik1
    den 2 juli 2009 12:56

Ang. dit spil på Challenge

Har du fornemmelsen for om der er flere rigtige challenge i starten af et sæt end sidst i et sæt, hvor spillerne måske bruger dem lidt mere løst.

For statistiken siger kun 29.17% rigtige challenge hos kvinderne.
    Venus og Safina har tilsammen 7 rigtige ud af 22 challenge.

http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/challenge/index.html

• Svara
    • 02
      Casual
      den 2 juli 2009 13:07

Jeg tror som du siger at folk er lidt mere omhyggelige med dem i starten af et sæt og bruger dem når de føler sig rimeligt sikre i deres sag. Men som sagt er det kun en mavefornemmelse. Og et spil som dette vil selvfølgelig altid være lidt af et lotteri. Ledte netop efter nogle stats på challenges, dog uden held. Det gik så bedre for dig kan jeg se :-) Jeg gik så ud fra min egen opfattelse via de kampe jeg har set og der lå min vurdering nok noget højere end stats`ene rent faktisk siger her. Vi må se.

• Svara
    • 03
      Casual
      den 2 juli 2009 22:22

Spillet blev tabt i Serena-Dementieva kampen og vundet i Venus-Safina kampen.

• Svara