FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Athletic Bilbao - Mirandés

• 01
    Original
    den 7 februari 2012 21:34

Jeg tror Bilbao vil gå efter det hurtige mål som for alvor vil få pusten ud af Mirandés pokalfightere. Et hurtigt mål fra Mirandés vil ødelægge spillet fuldstændig, og det er selvfølgelig altid faremomentet ved sådanne spil.

Dette er kamp nummer 2, hvor første kampe endte med en 2-1 sejr til Bilbao i Mirandés. Bilbao tager pokalen meget alvorligt, og det er vel reelt kun deres eneste chance for europæisk i denne sæson. Jeg forventer i hvertfald en opstilling noget a la første kamp.

Spydspidsen Fernando Llorente starter formentligt denne kamp, og de er utrolig afhængige af denne mand. Han har scoret hele 6 mål i hans sidste 4 optrædener, så et mål fra ham i aften skal ikke udelukkes.

Bilbao er utrolig gode hjemme hvor sidste hjemmenederlag skal findes helt tilbage i november måned hvor man tabte skuffende til oprykkerne fra Granada.

Forventet opstilling Bilbao:
    Iraizoz, Iraola, San Jose, Amorebieta, Aurtenetxe, Ander Herrera, Iturraspe, Susaeta, David Lopez, Llorente, Muniain.

Mirandés er Copa Del Reys helt klart største overraskelse. Jeg tror de færreste hold havde regnet med denne klub skulle stå i semifinalerne. Mirandés har slået 3 Primera hold ud, Villareal, Racing Santander og Espanyol.

Athletic Bilbao skal passe på Pablo Infante da han er klart den største trussel foran målet for Mirandés med 7 mål i pokalen.

• Svara
  • 02
    DuStjæler!
    den 7 februari 2012 21:34

Pudsigt der endnu engang er sammenfald med analyser fra andre sider!

http://www.betxpert.com/bruger/tips/athletic-bilbao-mirandes-ht-ft-1-1

• Svara