FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Aston Villa - Swansea

• 01
    Original
    den 1 januari 2012 22:48

Et utrolig godt spil som jeg mener er dagens bedste imorgen. Aston Villa overraskede alt og alle på Stamford Bridge, og Swansea fik 2-2 mod Tottenham, to resultater begge hold kan være tilfredse med.

Aston Villa møder imorgen det dårligste udehold i PL. Swansea har spillet 9 udebanekampe, og ikke vundet en eneste. Det er blevet til 3 uafgjorte og 6 nederlag. En målscorer på 6-19, de lukker 2 mål ind per kamp i snit, og scorer under 1 mål per kamp.

Aston Villa ligger på en tiendeplads, en midterplads de snart er vant til. 5-8-6 er det blevet til. Villa er ikke så gode hjemme, de har 3-2-4. De scorer ikke særlig mange mål og lukker ikke mange mål ind. Jeg tror dog på det seneste resultat har fået dem til at få mere tro på dem selv.

Swansea er ekstrem ringe på udebane, og Villa middel hjemme, Villa vinder denne kamp.

Danske Spil holder 1,80 - man kan virkelig se de har fået højere tbp.

• Svara
    • 02
      Parise
      den 1 januari 2012 22:48

Hej Original.

Skal ikke blande mig i spillets værdi eller analysens indhold, men 7 units vil der komme kommentarer til. Jeg ville blot opfordre dig til at sætte procenter på de tre udfald i kampen. Evt med fed øverst, som jeg nogle gang får gjort. Procentangivelse i dine analyser er helt sikkert det næste skridt fremad. Så får folk også et indblik i om du benytter SpilX-tabellen eller har en anden måde at regne unit-stake ud på. For unit-skalaen er ikke altid retvisende og flere spiller flere units, jo lavere odds osv osv...

Godt nytår

• Svara
      • 03
        MartinVP
        den 1 januari 2012 23:09

Scandic har 1,9, da de i øjeblikket kører med 100% TBP :-)

• Svara
      • 04
        Original
        den 1 januari 2012 23:31

Hej Parise, jeg følger SpilXpertens unitstabel. Jeg har svært ved at sætte pct. på alle tre udfald, altså 1 X 2, da en pct. kan ændre spillets værdi. 1-tallet skal ihvertfald have 65%

Pct. vil der fremover komme, tak for det.

• Svara
    • 05
      Romero20
      den 2 januari 2012 11:22

Swansea-Tottenham sluttede 1-1, og ikke 2-2 :)

• Svara
      • 06
        Original
        den 2 januari 2012 11:37

Ja det er korrekt, det var Stoke-Wigan der endte med 2-2.

Tak for det!

• Svara