FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Aston Villa - Arsenal

• 01
    christianbc
    den 21 december 2011 15:45

Villa Park skal ligge scene til et opgør mellem Aston Villa og Arsenal.

Arsenal skal være større favoritter end oddset indikere.

Arsenal er godt kørende for tiden, man spiller en blændende kamp mod Manchester City på udebane, hvor det ganske enkelt kun er vanvittige Joe Hart, der sørger for at The Gunners går tomhændet der fra.

Kampen bølgede frem og tilbage og var en seværdig kamp ud over det sædvanlige.

Villa er skidt kørende, og jeg vælger igen at spille i mod dem.
    De får det uhyggelig svært i aften.

Deres kantspil har ikke fungeret siden sommerens to store salg. Sidste kamp mod Liverpool viste det ganske tydeligt.

Til denne kamp skal Alex McLeish undvære yderlige profiler i form af Bent, Herd og Heskey.

Spår ikke Villa mange chancer her. Syntes virkelig ikke de har været gode og Villa Park er langt fra en skræmmende hjemmebane.

2,49 holder en fin værdi. Alle pengene retur ved en et måls sejr.

• Svara
  • 02
    Stitch
    den 21 december 2011 15:45

Det er relevant at nævne, at Arsenals problemer i forsvarskæden blev yderligere forværret i søndagens kamp mod Manchester City - Djourou er nu også skadet. Alex Song i karantæne.

Agbonlahor vender tilbage for Aston Villa, hvilket er en klar styrkelse, da han vel er en af de få, der har præsteret på et bare nogenlunde niveau for Aston Villa i denne sæson.

• Svara
  • 03
    christianbc
    den 21 december 2011 15:51

Agbonlahor gør næppe op for både Heskey og Bent? Ikke i mine øjne hvertfald.

Forsvarskæden er en bøf fra min side af, skulle være nævnt i analysen, men i mit hoved er det medregnet :)

• Svara
  • 04
    KingFed
    den 21 december 2011 18:52

Vil blot understrege at Heskey er en sølle reserve, mens Agbonlahor er Villas mest betydningsfulde offensive spiller i indeværende sæson med 5 mål og 5 assists i PL - har været med i 56% af deres scoringer.

• Svara
  • 05
    christianbc
    den 21 december 2011 19:54

I får det til at lyde som om han har haft en stor sæson. Vi snakker i 14 kampe for hans vedkommende. Villa er det hold der by far har skuffet mig klart mest i denne sæson.

Kombinationerne er rustne, moralen er lavere end kinesiske dværge, deres kanter får Rommedahl til at ligne Messi! Syntes virkelig de er skidt for tiden.

Jo vist Agbonlahor og Bent er glimrende angribere, men de kan givetvist ikke gøre det af sig selv. McLeish prøver jo stadig at spille som hvis han havde Downing og Young. Det fungere ikke i mine øjne.

Men lad os se, bliver en spændende kamp :)

• Svara
    • 06
      KingFed
      den 21 december 2011 20:33

15 kampe - og ja hvis man er noteret for 10 assits/mål efter det antal kampe, har man gjort det rigtig godt - han er pt. vurderet som den 13ende bedste spiller i PL og 7er hos angriberne, hvis man har tillid til EA SPORTS PLAYER PERFORMANCE INDEX...vi er dog enige om, at Villa ikke spiller godt pt...

• Svara
    • 07
      Stitch
      den 21 december 2011 20:36

Jeg synes, at Agbonlahor har gjort det mere end hæderligt, og lige nu vil jeg hellere have ham på mit hold end Darren Bent, der er i sløj form. At være direkte eller indirekte med i 10 mål i 15 kampe er vel meget godt - over halvdelen af Aston Villas mål har han haft sidste eller næstsidste fod på.

Emile Heskey har spillet kant, og scorer som sædvanligt ingen mål.

Jeg er hverken enig eller uenig i tippet, men ville bare gøre opmærksom på, at Aston Villas offensiv på papiret ikke er lige så sløj som i Liverpool-kampen.

God kamp.

• Svara