FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Asseco Prokom - Union Olimpija

• 01
    TearDrop
    den 6 december 2011 19:48

Euroleague

CV: 70%

Union Olimpija er åbenbart sprængt til atomer, da man vil mangler adskillige spillere til dette opgør.

Med sikkerhed vil man mangle Olimpijas to bedste spillere Varda og Markota. Udover de to er Woodside også væk fra klubben samtidig med den tidligere NBA-spiller Danny Green også rygtes væk.

Green spillede i hvert fald ikke Olimpijas seneste ABA kamp.

Asseco Prokom har ikke vundet endnu i EL, og selvom ingen af holdene rigtig har noget at spille om, burde Prokom give den gas og undgå ydmygelsen.

Det tror bestemt også de gør mod et meget amputeret Olipija-hold.

Youwin.com -8.5, 1.87
    Unibet -9.5, 1.90
    William Hill -9.5, 1.85

• Svara
  • 02
    tipsklubben
    den 6 december 2011 19:49

Hej TearDrop

Jeg har med stor fornøjelse fulgt dine flote basket tips (blandt andet Bonn, som sad lige i skabet), men her kom jeg tilsyneladende for sent!

For kan se på BET365 at linien nu er -16 til odds 1.90! Ser du noget som helst værdi i dette spil?

Og ved du om der er andre bookmakere der endnu ikke har sådan en høj linie?

• Svara
  • 03
    TearDrop
    den 6 december 2011 20:02

Puha, det er lidt svært at sige når man har fået sådan en flot linje. Altså Union Olimpijas økonomiske krise har gjort at de bedste spillere har forladt klubben og Danny Green, der nok var "stjernen", er vendt tilbage til USA.
    Jeg ved slet ikke hvordan de skal stille hold, og jeg tænker lidt at man bliver nødt til at hente unge spillere.

Det er bla. deres startende C, PF, SF og reserve PG, som jeg ved har forladt klubben.

• Svara