FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Asian odds med systemspil?

• 01
    tlj
    den 31 januari 2012 14:02

Odds:

Swansea - Chelsea tip: Swansea (0) odds 3
    Everton - Manchester City tip: Manchester (-1) odds: 2.375
    Tottenham - Wigan tip: Tottenham (-1) odds: 1.3

Udfra værdierne kan jeg regne ud at:

Indskud: 100kr pr. bet

Max gevinst er: 1779kr
    Min gevinst er: 309kr

Men hvordan forholder det sig hvis det er asian odds? Lad os antage at city vinder med 1mål, i såfal vil oddset være 1 men går spillet stadig hjem hvis de to andre odds holder?

På forhånd tak fra nybegynderen

• Svara
    • 02
      MartinVP
      den 31 januari 2012 14:18

Hvis du får pengene tilbage som følge af at City vinder med 1 mål, sættes oddset rigtigt nok til 1.

Hvis Swansea vinder + City-sejr på 1 mål bliver oddset:
      3 * 1 = 3

Dvs. du får odds 3 på denne double.

• Svara
    • 03
      cbll
      den 31 januari 2012 19:47

Mange er nok uenige, men i min mening er alt over en double at kaste penge ud af vinduet. Du kan lige så godt tage tips 13 eller spille på lotto - din chance for at skabe profit i længden er baseret på held.. Marginet du skal slå en bookmaker med, er latterligt højt - og hvis du kan slå dem dér, kan du slå dem endnu mere med singler.

• Svara