FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Arsenal - Wolverhampton

• 01
    WoodmanWoody
    den 23 december 2011 22:18

Denne gang er det Van Persie som skal score kampens første mål i opgøret mellem Arsenal og Wolverhampton. Analyse kommer til at blive kort da jeg har juletravlt, Beklager.

Argumenter:

1) Han er Primer Leagues topscore og har scoret halvdelen af Arsenals mål.

2) Han tager straffe og frispark

3) Han er Arsenals spydspis og spillet er meget opbygget på ham, han har et uhyggeligt stærkt venstreben og kan til dels godt være rimelig selvisk.

Konklusion: Odds 5,30 på at Preimer Leagues topscore, scorer kampens første mål hjemme mod Wolverhampton skal der være fine muligheder for!

Held og lykke til dem der følger!

• Svara
  • 02
    Fissan Poulsen
    den 23 december 2011 22:18

Hvordan er du blevet ekspert?

• Svara
  • 03
    WoodmanWoody
    den 24 december 2011 02:27

Jo Fissan Poulsen nu skal du høre! Jeg blev spurgt af Spilxperten.com om jeg havde lyst til at blive opgraderet fra Bobler til Expert og jeg svarede selvfølgelig ja!

Jeg synes det er utrolig ærgeligt og utrolig dårlig stil med en kommentar som din, ikke pga at du ikke må synes jeg er egnet som expert men pga den måde du skriver det på, nemlig som en nedladende måde.

1: Hvad skal jeg bruge denne kommentar til?
    2: Hvorfor? Giv mig nu noget at arbejde med (forfanden) vi er alle mennesker og jeg ønsker kun at blive bedre til at oddse/ (være ''ekspert'') og sådan en kommentar hjælper på ingen måde.
    3: Husk på at jeg kun kommer med disse analyser af fri vilje og ønsker jer der læser dem det bedste og at i evt kan finde nogle gode odds som jeg har fundet frem til.

Somsagt må du selvfølgelig have din egen mening og at du føler jeg ikke er egnet som ''ekspert'' har jeg overhovedet ikke noget imod! Men giv mig nu forhelvede en forklaring på din kommentar istedet for det der? Er det pga en manglende analyse? er det pga oddset er for dårligt i din bog? er det pga jeg har en tbb på under 100% i øjeblikket? Jeg kan jo ikke bruge det til noget?!?!

Jeg gør det her af fri vilje fordi det er en hobby for mig og fordi at jeg synes det er sjovt at oddse, men jeg gider virkelig ikke have at det skal foregå på en negativ måde!

Jeg synes at jeg selv er venlig generelt, og imødekommende overfor kritik af mine analyser og forventer det samme af mine læserer.

Jeg håber du vil svare på mit indlæg og forstår hvad jeg mener!?!

Venlig Hilsen WW og go jul.

• Svara
  • 04
    Fissan Poulsen
    den 24 december 2011 11:02

Hej Woodman,

Undskyld min spydige kommentar, jeg er helt enig i, at der ikke bør være nogen dårlig stemning på spilXperten, eller i oddsverdenen generelt. Efter at have skrevet min besked kunne jeg godt se at den måske kunne tolkes som nedladende, hvilket jeg er ked af.

Men lad os komme til sagen. Som du selv skriver, er du opmærksom på at dine analyser fra i går, har sine mangler - fair nok - sådan nogle har jeg også selv lavet. Stavefejl er sådan set også irrelevant, i denne sammenhæng.

Men har nu været inde og læse lidt om dig, og set dine analyser og historik. Kan se at du kun har vundet 1 af dine seneste 13 spil, hvilket er uheldigt, og det minder meget om min egen situation, da jeg startede som bobler.

For at citere din egen vigitige regel: "5: Aldrig spil for mere end du kan tåle at tabe."

Lige nu har du placeret 20 units, på noget så usikkert som første målscorer. Hvis vi kigger på dit Manchester United first goalscorer-spil, skriver du rigtigt nok i analysen, at vi har set Nani, Welbeck og Rooney som første målscorer, men vi skal hele 9 kampe længere tilbage, for at finde sidste gang, én af de 3 scorede kampens første mål!

Jeg kan huske da jeg startede som bobler. Jeg tabte mine første mange spil, og jeg synes at jeg var forfærdelig uheldig. Da jeg havde tabt længe nok, smider jeg et spil på 7 units, på en kamp jeg ikke vidste nok om. En kamp jeg tabte, hvilket jeg ikke havde råd til. Jeg spillede altså for mere end jeg kunne tåle at tabe.

Vores situationer minder meget om hinanden, og jeg tror at du desværre ikke følger dine egne regler, det ved jeg ikke om du kan give mig ret i?

10 Units er ufatteligt meget at placere på én kamp, og jeg kan godt se at du vil komme tilbage hvis de går hjem, og højst sandsynligt også over de 100 %, men det er bare en dum måde at gøre det på.

Håber du kan forstå mig, og beklager naturligvis mit første indlæg, da min hensigt er at hjælpe.

Go Jul til dig også!

Venlige hilsener Fissan

• Svara
  • 05
    WoodmanWoody
    den 24 december 2011 11:55

Godt vi er enige og tak for undskyldningen!

Til sagen som du selv siger ;) 10units situation har været oppe og diskutere før om hvornår man kan sætte sådan et spil og på hvilket grundlag, sådan som mange folk tolker et 10units spil er at man skal have fundet et odds som stort set er 100% sikkert og hvor man ved en masse info som bookmaikeren ikke gør. Jeg er personligt dybt uenig i at man skal derhen for at spille et 10units spil og synes sagtens mine spil kan forsvares (som jeg på bedste vis prøver ;)).

Med henholdsvis ''aldrig spil mere end du kan tåle at tabe'' Så tror jeg vi tolker den forskelligt. Den måde jeg tager den efter, er at jeg aldrig spiller mere end max 5% af min roll og at man ikke skal kaste flere penge ind på sin betting konto end man har råd til at tabe.

Du skriver os ''Lige nu har du placeret 20 units, på noget så usikkert som første målscorer'' Der er jeg hellere ikke enig, for hvornår er et spil sikkert? Et spil er nemlig aldrig sikkert! Et 10units spil skal ikke baseres på spiltyben men værdien i min bog om det er 1X2 eller førstemålscore.

At vi skal 9 kampe tilbage (udover de 3 seneste) for at finde en kamp hvor enten Rooney, Welbeck eller Nani var kampen førstemålscore tager jeg ikke så tungt, situationen var nemlig anderledes den gang hvor Hernendez startede inde istedet for Welbeck og Rooney var ikke op i hans gear som han mere er begyndt at vise på det seneste.

Jeg kører personligt med at lidt hjemmelavet system hvor jeg flatbetter vedmindre det er til et ''10unit''/max spil kald det hvad du vil men efter Spilxperten's units system synes jeg bestemt det er til et 10units spil.

Hvis vi kigger på værdien i denne kamp så har jeg os udregnet Unibet's odds på en af 3 ville blive kampen første målscore for at give noget at sammenligne med og de giver 1,57 pengene igen på at en af de 3 bliver kampens første målscore og Unibet plejer endda at have pæne odds på målscorespil generelt.

Nu ved jeg godt det er et ''hjemmelavet'' spil, men at kunne finde forskel fra 1,57 til 2,74 på samme spil er rigtig, rigtig meget.

• Svara