FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Arsenal - Swansea) Arsenal -1,5

• 01
    christianbc
    den 8 september 2011 22:37

I lørdagens kamp mødes Arsenal og Swansea i Premier League.

Arsenal har fået en, mildt sagt forfærdelig start på sæsonen.

Første 3 kampe:

Newcastle - Arsenal 0-0
    Arsenal - Liverpool 0-2
    Man Utd - Arsenal 8-2

Arsenal har været forfærdeligt ramt af skader, ikke mindst i defensiven, udover det har man mistet superstjerner som Nasri og Fabregas til City og Barcelona.

Wenger er blevet svinet i pressen for at være for stillestående på transfer markedet, der har endda været rygter om fyringen af den rutinerede franskmand.

Han er på trods af nogle relative gode handler, bestemt ikke kommet styrket ud af transfer vinduet, men det er lykkes ham at hente følgende:

Mikel Arteta - Everton
    Per Mertesacker - Werder Bremen
    Andre Don Santon - Fenerbache
    Yossi Benayoun - Chelsea
    Park Chu Young - AS Monaco

Dette er ikke spillere fra øverste hylde, men det er derimod spillere fra start elleveren i deres tidligere klubber, undtaget er selvfølgelig Benayoun, men bestemt en spiller der har kvalifikationer til at spille på et tophold i Premier League.

Swansea er kommet en anelse bedre fra start i ligaen med 1 point mere end Arsenal.
    Men kigger man nærmere på kampene vil man se følgende:

Man City - Swansea 4-0
    Swansea - Wigan 0-0
    Sunderland - Swansea 0-0

Udover det så blev Swansea smidt ud af Carling Cuppen med 3-1 mod League 2 holdet Shrewbury.

Swansea er i mine øjne ikke et hold der har sportslig berettigelse i den bedste engelske række.

Forventede startopstillinger:

Arsenal:

Wojciech Szczesny
    Bacary Sagna - Per Mertesacker - Johan Djourou - Andre Dos Santos
    Emmanuel Frimpong - Aaron Ramsey
    Mikel Arteta
    Andrei Arshavin - Robin van Persie - Theo Walcott

På bænken kan man finde Chamakh, Park Chu Young og Yossi Bennayoun. Hvilket er 3 spillere der vil være klart bedre end nogen af Swanseas spillere.

Swansea:

Michel Vorm
    Angel Rangel - Ashley Williams - Steven Caulker - Neil Taylor
    Leon Britton - Kemy Agustien - Nathan Dyer - Wayne Routledge - Scott Sinclair, Danny Graham

Jeg syntes at på trods af Arsenals dårlige sæsonstart, så er de klare favoritter mod Swansea på Emirates Stadium.

Jeg finder god værdi i at Arsenal vinder med 2 eller flere mål, odds 2,20 virker godt betalt.

• Svara
  • 02
    christianbc
    den 8 september 2011 22:37

Kampen spilles selvfølgelig kl. 15:00 på Lørdag. Beklager fejlen.

• Svara
  • 03
    gunners
    den 8 september 2011 22:41

ja engelsk tid ;-)

• Svara
  • 04
    Bosse30
    den 8 september 2011 22:49

Har ingen holdning til værdien, men vil lige hjælpe lidt med opsætningen. Under "tip" skriver du dit spilforslag - ikke dit brugernavn.

• Svara
  • 05
    christianbc
    den 8 september 2011 23:20

Ja, ved det godt, min computer har låst mit brugernavn der, så det kæmper jeg lidt med for tiden :)

• Svara