FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Arsenal - Marseille

• 01
    Spas
    den 1 november 2011 09:57

Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at spille på nogle af kampene i dag, da jeg synes der er mange usikre, og de sikre (Barcelona, Chelsea osv.) giver for lidt igen, til at de egentlig er værd at spille på som singles.

Dog så faldt jeg lige over denne kamp, og synes egentlig den giver et ok odds, spillet taget i betragtning.

I dag vil man på Emirates Stadium kunne se et velspillende hjemmehold, Arsenal, der tager imod de franske gæster fra Marseille.

Arsenal er inde i en stime på 3 sejre i Premier League, samt 2 sejre i de to seneste Champions League kampe. Specielt i 5-3 sejren over Londonrivalerne, Chealsea, viste Arsenal rigtig gode takter, med masser af flot spil, både offensivt og defensivt. Wenger har ramt plet med den unge duo på midten, Wilshere og Ramsey, og med farlige Van Persie på toppen, så er der store muligheder for flotte kombinationer, og masser af mål fra Arsenals side. Når man så samtidig har Szcesny, som jeg personligt betragter som en af de bedste målmænd i PL lige pt, så burde Marseille heller ikke få mange muligheder i den anden ende af banen.

Marseille ligger nr. 9 i den franske liga, og selvom de kommer med en stime af sejre i løbet af de sidste par kampe, så tror jeg ikke på de har kvaliteterne, til at stå imod det store pres på Emirates.

Jeg vil vurdere Arsenal, specielt med hjemmebanefordelen og v. Persie på toppen, til at have omkring 65% chance for sejr, og lægger derfor 3 units på dette spil.

• Svara
    • 02
      Drawman
      den 1 november 2011 09:57

Hej Spas,

Lidt uenig med dig i denne, men god kamp anyway :-)

Et lidt atypisk X, der først og fremmest bunder i motivation. Arsenal har 7 point for 3 kampe, mens Marseille har 6 point for 3 kampe. Olympiakos på 3. pladsen med 3 point for 2 kampe og endelig Dortmund med 1 point for 3 kampe.

Arsenals slutprogram: Marseille (H) - Dortmund (H) - Olympiakos (U) - mens Marseille har Arsenal (U) - Olympiakos (H) og endeligt Dortmund (U)

Uafgjort vil gavne begge. Med sejr hjemme over Olympiakos vil Dortmund ikke kun fravriste Marseille avancement medmindre Dortmund vinder med 3-0 eller mere, hvilket jeganser for meget usandsynligt. For Arsenal vedkommende kan X i aften vise sig at være nok alternativt mangler man et enkelt point i at være hel sikker.

Det der taler imod er Arsenal sjældent spiller X. I denne sæson i Premier League blot en enkelt af 10 gange. I sidste sæson dog 11 af 38 kampe. Marseilel er her gog noget bedre med 6 af 12 i denne og 14 af 38 i sidste i Ligue 1.

• Svara
    • 03
      Spas
      den 1 november 2011 10:50

Halløj!

Yeah, har lige siddet og læst din analyse, må dog (sjovt nok) erklære mig uenig. X vil gavne dem begge, uden tvivl, men 3 point vil gavne dem endnu mere.

Lad os bare håbe vi får en god kamp! :D

• Svara