FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Arsenal - Everton

• 01
    christianbc
    den 10 december 2011 11:52

Så længe han scorer hver gang og bookmakerne giver flotte odds på ham, så spiller jeg ham. Robin van Persie er helt suveræn i år.

I denne kamp er det defensiven der er en anelse svækket for Arsenal.

Offensiven forbliver intakt og RVP har begge sine kanter med i form af Gervinho og Walcott. Arteta kommer formenligt til at ligge lige bag ved og fodre ham.

Jeg anser det ikke som umuligt at Gunners scorer tre mål i denne kamp, så er chancen stor for at den hollandske bomber er bag bare en enkelt.

Han fik lov at sidde over i rundens Champions League. Det samme gjorde hans Wingmen, så det er en sprudlende og frisk offensiv der tørner ud på Emirates.

Robin van Persie til at scorer splitter vandene, nogle ligger helt nede omkring 1,60 mens andre forkæler os. 1,80 er for meget på Premier Leagues topscorer.

Det fortjener 3 Units.

• Svara
  • 02
    Bosse30
    den 10 december 2011 11:52

1,87 hos Nordicbet.

• Svara
  • 03
    christianbc
    den 10 december 2011 13:45

Så det godt bagefter. Men mit net gik ned, så har ikke kunne ændre det. Men tak for det.

• Svara