FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Arsenal - Aston Villa

• 01
    thomas2620
    den 22 december 2009 22:33

Aston Villa vinder og vinder.
    Skal de helt med i toppen af Ligaen skal disse topkampe i juleprogrammet gerne give lidt points høst.
    De slog på udebane Man U den 12/12..Arsenal skal de møde 27/12 og den 29-12 har de hjemme Liverpool.

Jeg ved godt at blandt de sidste vundne kampe tæller sejrer over Hull og Portsmouth.. Ikke de store modstandere..

De få kampe Aston Villa har tabt i år er stortset sket med kun et enkelt mål.

De sidste 3 gange Aston Villa har været på besøg hos the Gunners er der hentet points. Senest med en 2-0 sejrer. Så et lille overtag her i statistikken har Aston Villa..

Asianbet +1&+,1,5 kan spilles for omkring 1,7..
    Den dristige kan spille "draw no bet" på Aston til odds 4(betfair)

• Svara
  • 02
    Stitch
    den 23 december 2009 00:59

Jeg er ganske enig i, at Aston Villa skal have fine muligheder for at levere en overraskelse i denne kamp, og har selv spillet på Aston Villa tidligere i ugen på AH+1 til odds 1,85.

Jeg stiller mig dog tvivlende overfor, at du på det pågældende tidspunkt du har postet dette indlæg, har kunnet få odds 1,7 på Aston Villa AH+1,25.

mvh

• Svara
  • 03
    Baldato
    den 23 december 2009 10:29

Skal overraskelsen finde sted, kan det meget vel være med udgangspunkt i en pauseføring til Villa.

Villa har 4 sejre på udebane, hvoraf de har ført ved pausen i 3 af dem - og det mod de stærkeste hold, vel at mærke:

Sunderland - Villa 0-1
    Man.Utd - Villa 0-1
    Liverpool - Villa 0-2

En tidlig føring vil gavne Villa, idet de i større grad kan tage udgangspunkt i deres defensiv og satse på kontra, mens Arsenal er tvunget til at åbne mere op.

Bwin tilbyder odds 5,75 på halvlegsføring til Villa, mens Danbook gir odds 3 med pengene retur ved x.

• Svara