FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Armia Tbilisi - ZZ Leiden

• 01
    TearDrop
    den 22 november 2011 11:47

EuroChallenge

Gruppe Bs nr. 2 mod nr. 4 mødes tirsdag eftermiddag i Georgien.

Den Georgiske og hollandske ligaer er ikke noget nævneværdigt i europæisk sammenhæng, men Armia burde vinde den kamp med double cifre.

Spillere som Diaz, Gaines og Richardson logger tunge minutter for Armia holdet og de tre spillere burde bære deres hold på hjemmebane til en forholdsvis nem sejr.

Opbakningen burde også være solid, da de havde okay med tilskuere med sig til Istanbul.

Armia har kun tabt til Besiktas i denne sæson ud af syv kampe, mens Leiden har tabt begge deres Eurochallenge kampe og to ud af otte liga-kampe.

• Svara
  • 02
    Toskarl
    den 22 november 2011 11:47

Efter hvad jeg kan se, så er dette indlæg ikke uden fejl og måske ændrer det dit bet ?

Først og fremmest så er det gruppens nr 2 mod 3, og ikke 2 mod 4.
    ZZ Leiden har ikke tabt begge deres kampe i EuroChallenge, men derimod vundet en og tabt en præcis ligesom Armia har. De ligger begge hold med 3 point efter 2 kampe.

• Svara
  • 03
    TearDrop
    den 22 november 2011 14:44

Hej Toskarl,
    du har fuldstændig ret. Jeg skrev det kl. 4:30 i nat, så var åbenbart ikke vågen nok.
    Dog ændrer det ikke noget ved spillet. Jeg har set begge hold spille og jeg synes at der er niveauforskel.

• Svara