FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Anna Tatishvili - Evgeniya Rodina

• 01
    LaLeø
    den 17 juli 2011 18:37

Der spilles WTA-turnering i Baku på grus, i denne uge. I denne førsterunde mødes Anna Tatishvili og Evgeniya Rodina.

Anna Tatishvili er en meget spændende spiller, der har markeret sig på WTA-niveau gennem det sidste års tid. Hun har været overraskende stabil i sine præstationer med flere kvalifikationer og andenrunder, blandt andet. Hun er en meget aggresiv type, der tidligere har været meget ustabil, når det har gået mod hende. Det virker dog til at hun har fået pillet noget af den varians væk og har blandt andet en tredje runde fra Charleston og en ITF-titel i Cuneo, for kort tid siden. Tatishvili er lige nu rangeret som nummer 83 på ranglisten, med en pil op.

Evgeniya Rodina har blot leveret enkelt god turnering i år, da hun i starten af sæsonen nåede semifinalen i Memphis, på indendørs hardcourt. Hun har foruden den præstation intet leveret og har spillet meget middelmådig tennis, der egentlig ikke har gjort hende fortjent til hendes placering i top 100. Hun har dog haft rigelig med tid til at forberede sig på en periode med hardcourt-turneringer, hvor hun har leveret udmærkede resultater. Rodina spillede senest i Budapest, hvor hun tabte til Olga Savchuk i første runde, i en ustabil performance.

Oddset på Tatishvili er lidt for højt, i forhold til min vurdering af kampen. Hun kommer ind i kampen med den bedste form og det klart bedste spil i denne sæson. Rodina har ikke leveret i lang tid og skal formentligt spille sit bedste, for at avancere fra denne kamp.

• Svara
    • 02
      alhd12
      den 17 juli 2011 18:37

Hej Laleø,

Underlaget i Baku er hardcourt, så vidt jeg er orienteret. Det gør spillet en smule anderledes, da Rodina er bedre på hardcourt. Blot til orientering.

• Svara
    • 03
      alhd12
      den 17 juli 2011 18:38

Hej Laleø,

Underlaget i Baku er hardcourt. Det gør spillet en smule anderledes, da Rodina er bedre på hardcourt. Blot til orientering.

Held og lykke med spillet.

• Svara
      • 04
        LaLeø
        den 17 juli 2011 20:54

Hej Baku!

Der skulle faktisk også stå hardcourt, blot en skrivefejl!

Mvh.
        LaLeø

• Svara
    • 05
      mpandersen
      den 17 juli 2011 22:32

Tatishvili kommer klart med den bedste form, men hun er også langt bedre på grus end Rodina, som er udpræget hardcourtspiller. Du skriver Tatishvili er meget aggressiv. Det har jeg svært ved at genkende, men hvilken betydning har denne match up så for spillet? Det er overvejende sandsynligt at Tatishvili vil vinde, men at give hende minimum 65% er i overkanten.

• Svara
      • 06
        LaLeø
        den 17 juli 2011 23:07

Tatishvili har spillet flere kampe på hardcourt, end hun har på grus. Og i øvrigt vurderer jeg ikke Rodina til på nuværende tidspunkt, at være en bedre spiller på hardcourt, tværtimod.

Rodina har leveret en enkeltstående godt resultat på indendørs hardcourt i sæsonen, der adskiller sig væsentligt fra den udendørs hardcourt. På udendørs hardcourt er Rodina 2-5 i denne sæson, mod middelmådige spillere - mens Tatishvili er 7-4 mod mindst lige så gode spillere.

Hertil kommer formen også ind som faktor mm.

Hvis Tatishvili har succes med sine aggresive kontraslag fra begge sider, så presser hun Rodina ud i at gå efter nogle slag, som kræver det lille ekstra. Det har hun klart har vist at hun ikke besidder med den form, som hun har vist i sæsonen - og på det seneste. Tiden bliver taget fra hende på hardcourten, hvis ikke hun kan komme ind og diktere, hvilket jeg betvivler i dette matchup.

Håber det var en smule uddybende.

• Svara
      • 07
        mpandersen
        den 18 juli 2011 09:52

Tatishvili har spillet flere kampe på hardcourt i år. Det gør hende vel ik bedre på det underlag. Hun har spillet en del kvalifikationskampe på hardcourt. Faktisk 7 ud af årets 10 kampe.

Jeg kan slet ikke genkende Tatishvili som værende aggressiv. Hun var aggressiv mod Bartoli i French Open, men der var franskmanden træt, halvskadet og passiv. Ellers er hendes spil overvejende kontrolleret og hun bevæger sin modstander rundt på de store marginaler. lur mig om ik Tatishvili spiller på de store marginaler idag og lader Rodina lave fejlene.

Rodina trak sig i Palermo med en skade i albuen.

• Svara