FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Angående Post Danmark rundt odds

• 01
    madsmk
    den 3 augusti 2011 00:38

.. Så har pinnacle hurtigt været ude og slashe mine anbefalinger, men det ser ud til at bet365 er lidt langsommere, så der kan i stadig finde okay odds.

Bet365 har i øvrigt fuldstændig kopieret matchups fra pinny bare med dårligere tilbagebetalingsprocent - super fesent, imo..

• Svara
  • 02
    gerre
    den 3 augusti 2011 01:00

Tja nu er der heller ikke voldsomt høje limits på de her spil.

Og det er nu den anden vej rundt. Pinnacle kopierer altid h2h odds fra Bet365, bare med deres højere tbp.

• Svara
  • 03
    madsmk
    den 3 augusti 2011 01:20

Ved hvad beløb ramte du da limits?

Og der lærte jeg noget nyt - det var jeg faktisk ikke klar over.

• Svara
  • 04
    gerre
    den 3 augusti 2011 01:29

Jeg har ikke selv spillet, men det kan du se inde på pinnacle. I øjeblikket ligger den på knap 1300 kr. Normalt går den fra 257 kr lige efter spillene er lagt ud,til mellem 5-600 kr og så op på de ca. 1300 den er på nu.

Det er selvfølgelig nok til at de fleste, mig selv inklusiv om jeg ville, kan få spillet, det er ikke derhen jeg vil. Det er bare ikke meget hvis der går nogle stykker ind og spiller. Så bliver der hurtigt slashet. Men du nævner selv bet365 som et alternativ, så det var ikke ment som kritik!

Bare en lille konstatering på at cykelsport er en meget følsom sport på det område.

• Svara
    • 05
      madsmk
      den 3 augusti 2011 11:02

Det har du helt ret i. Jeg var også blot nysgerrig, da jeg ikke ramte noget loft, og derfor var interesseret i at vide, hvor det lå. :-)

Og ja, desværre er der ikke mange der tør udbyde odds på cykelsporten - det er lidt en skam, da der ellers er rigeligt med løb rundt omkring.

• Svara
    • 06
      Bully
      den 3 augusti 2011 08:39

Nu er jeg 100% Valuebetter, og derfor kan de slash som det frembringer dermed bringe værdien over på den anden rytter, så nødvendigvis er disse slash ikke dårlige for os valuebettere.

Synes specielt indenfor cykelsport og Tennis at man ser at oddset rykker sig helt vildt, bare markedet har det mindste tiltro til den ene "deltager".

Har før oplevet odds gå fra 1.90/1,90 til bagefter at hedde 1.5/2.75 og lignende. Det vil sige at bookmakerens procentsats for H2H er gået fra 50/50 til noget der minder om 65/35.
      Derfor kan man tit finde værdi efter slash, men simpelthen bare på det modsatte resultat af første omgang.

Jeg går meget tit mod strømmen(og har gode erfaringerne med det) når først et odds stiger markant og jeg ikke umiddelbart kan finde en årsag andet end markedets spillemønster.

• Svara
      • 07
        madsmk
        den 3 augusti 2011 11:03

Du har helt ret. Tit er det muligt at vinde gode penge på at oddsene ændrer sig for meget i forhold til den reelle vurdering.

• Svara