FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Andy Murray - Tomas Berdych

• 01
    Higuain
    den 11 november 2011 12:50

Murray har spillet voldsomt solidt og udraderede i dag Roddick i 2 sæt med 6-2 6-2. Murray er i rigtig fin form og forsøger at ramme topformen nu med sæsonfinaler i den kommende uge på hjemmebane i London.

Berdych kom videre med sejr over Tipsarevic, som delte adskillige gaver ud og på mærkværdig vis smed 1-5 og tabte 1. sæt 7-5.

Den indendørs HC er ikke specielt hurtig i Paris og Berdych har ikke den store fordel af sin store serv her.

• Svara
  • 02
    vixen
    den 11 november 2011 12:50

Higuain, det er ikke for at dryppe malurt i bægeret - jeg er helt enig i din favoritvurdering, og Murray bør udraderer ham med sine vinkler og point-opbygning på det meget langsomme underlag; men jeg er en lille smule bekymret over den medical time-out, Murray tog i går i starten af 1. sæt. Han mærkede noget i sit ene ben (mener det er en tidligere skade, der spøger lidt...) i de to første games, men sagde dog til fysio'en, at "I'm okay with it", og han syntes ikke påvirket i sit spil eller sine bevægelser. Omvendt blev han på ingen måder testet af en umådeligt ringe Roddick...og han bliver alt andet lige meget mere testet fra baglinjen i dag.

Man kan sige - trækker Murray sig, bliver sætspillet voidet de fleste steder, men jeg afholder mig selv fra at gå tungt ind på Murray før-kamp, fordi han kunne tænkes at spare sig før London om 14 dage, hvis han mærker mere til smerten...

Vi får se - held og lykke.

• Svara