FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Anders Lindegaard starter en PL kamp før 01.01.12?

• 01
    Original
    den 21 augusti 2011 21:10

Sindsygt odds her! De Gea har ikke gjort det særlig godt og jeg tror hvis De Gea fortsætter sådan her, så går der ikke længe før Lindegaard får chancen.

Spillet gælder kun på PL-kampe.

Synes det er et vanvittigt odds og jeg staker 9/10.

Lindegaard stod en suveræn turnering i USA preseason og mange mener han skal starte inde istedet for De Gea.

Chancen for en skade til De Gea er også mulig, men det er den til Lindegaard selvfølgelig også..

Held og lykke.

• Svara
    • 02
      Original
      den 21 augusti 2011 21:10

Kommenterer lige så spilles kan ses i forum da flere kigger her. Klart overodds efter min mening.

Hvad synes I?

• Svara
      • 03
        HP
        den 22 augusti 2011 08:23

Hvor findes det spil - kan ikke finde det?

• Svara
        • 04
          tolle10
          den 22 augusti 2011 08:29

Sport - fodbold - Danmark - Specialspil, spilstop er klokken 15:00 idag.

• Svara
        • 05
          Original
          den 22 augusti 2011 08:32

Man kan også bare søge på: "Lindegaard" i søgefeltet på nordicbet.

Spilstop I DAG KL. 15:00!

• Svara
          • 06
            HP
            den 22 augusti 2011 08:48

For dælen da - jeg kiggede automatisk under engelsk fodbold. Takker!

Jeg er røget med her. Udover de af Original skitserede scenarier, er der vel også den mulighed, at De Gea bliver udvist og får karantæne.

Synes bestemt, at odds 3 må være i overkanten, selvom Fergusons stædighed formentlig byder ham at holde på De Gea som førstemålmand, så længe som det på nogen måde kan forsvares.

Takker for spillet.

• Svara
          • 07
            Bech7
            den 22 augusti 2011 09:28

jeg så den godt igår til 3,2 faktisk mener jeg. Men tror desværre der skal en skade eller karantæne til, pga. som nævnt Fergusons stædighed og de mange mio der er kastet efter ham.

• Svara
          • 08
            Original
            den 22 augusti 2011 09:41

Jeg så den ikke til 3,20 igår..

Hvis De Gea fortsætter sit spil i dag, så bliver chancen større og større. Chancen er også større for karantæne og/eller skader til De Gea end til Lindegaard, da De Gea starter inde.

Synes det er et rigtig godt spil. Det bliver langt sjovere og mere spændende at følge kampene.

Man kan da godt lige håbe på en forstuvet tå til De Gea i aften uden at været for ond? :-)

• Svara
          • 09
            Original
            den 22 augusti 2011 15:14

Faldet til 2,50

• Svara
    • 10
      Original
      den 25 augusti 2011 16:27

Spillet kan stadig nåes, odds 2,50 står den til nu.

• Svara
    • 11
      Original
      den 10 september 2011 14:26

Uha, nu sker der noget.. Indkast.dk skriver således, at engelske medier mener at Sir Alex MÅSKE foretrækker Lindegaard til aftenenes kamp istedet for De Gea, da Bolton er fysisk stærke.

Bliver spændende.

• Svara
      • 12
        Aaes89
        den 10 september 2011 15:06

Det skulle stadig undre mig RIGTIG meget, hvis man vælger at bænke De Gea til aftenens kamp. Tror mest af alt det er en and.

• Svara
      • 13
        Aaes89
        den 10 september 2011 18:14

Lindegaard starter............ på bænken.

• Svara
      • 14
        Original
        den 14 september 2011 20:22

Han får sørme chancen i dag

• Svara
      • 15
        Leandinho
        den 14 september 2011 23:02

... og gør det sågar fremragende. Skulle undre mig meget, om ikke han bliver bragt i spil i et tæt juleprogram.

• Svara
        • 16
          cbll
          den 15 september 2011 08:02

Synes ordet fremragende er lidt misvisene. Han klarede det fint, men mindstekriteriet for success var vel at han ikke skulle lave nogle drops og koste mål. Det gjorde han ikke, og det er også godt.. Men synes nu at sagen her bliver blæst helt vildt op af pressen.

Men ja - helt enig i at han nok skal få en PL kamp før jul.. Når de skal spille 3 kampe om ugen til tider ville andet være underligt.

• Svara
        • 17
          Original
          den 15 september 2011 09:30

Hvis vi skal vente helt til jul, en uge før spillet bliver afgjort får jeg da tynd mave!

• Svara