FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Amur Khabarovsk - Novgorod

• 01
    Balastik
    den 2 november 2011 23:27

Jeg bevæger mig over i en anden liga for en stund, hvor jeg har taget et kig på Amur Khabarovsk møde med Novgorod.

Amur Khabarovsk har længe været urørlige på hjemmebane, men sidst gik det så galt, hvor man løb ind i et 2-6 nederlag. Deres defensiv er altså begyndt at vise svaghedstegn. De har faktisk lukket hele 13 mål ind i de sidste 3 kampe.
    Khabarovsk døjer også med et par skader defensivt, og det har nok kostet lidt.
    Offensivt, har de dog en fantastisk duo. I sommers hentede de 2 fantastiske spillere i Petr Vrana og Jakub Petruzalek. De kom fra henholdsvis Lukko(Finland) og Vitkovice(Tjekkiet). De 2 spillere har været en kæmpe succes, og Petruzalek ligger nummer 1 på topscorerlisten i KHL, mens Petr Vrana ligger nummer 2. Altså en fantastisk start for de 2.
    Khabarovsk har altså også scoret hele 34 mål i 10 hjemmekampe. Der bliver scoret rigtig mange mål når Khabarovsk spillere hjemme, i og med at Khabarovsk også selv ofte lukker et par dumme mål ind.
    De har spillet deres sidste 3 af 5 over 5,5 mål.

Novgorod er inde i en rigtig god stime, med en del sejre i træk. De kommer på en meget hård opgave mod meget hjemmestærke Amur Khabarovsk. Og de kommer specielt på en hård opgave, når de skal forsøge at dæmme op for deres offensiv med Petruzalek og Vrana.
    Novgorods offensiv har været rigtig godt kørende på det sidste, og hvis de fortsætter det spil mod Khabarovsk, så kan de godt få lavet et par mål mod Khabarovsk lidt vaklende defensiv. Specielt Matt Ellison og Martin Thörnberg laver mange point for dem lige nu.
    De får dog rigtig svært ved at få lukket af for Khabarovsk, og jeg er også sikker på at de får lavet nogle mål mod dem.
    Novgorod har spillet deres sidste 3 af 5 over 5,5 mål.

Khabarovsk offensiv er uhyggelig, samtidig med at de døjer med lidt skader og ikke specielt godt spil bagtil. Det kan Novgorod godt udnytte, men jeg har også svært ved at se dem lukke af for Khabarovsk offensiv.
    Over 5,5 mål ser god ud her.

• Svara
  • 02
    Balastik
    den 2 november 2011 23:27

Kampen spilles selvfølgelig den 3. november kl. 9.00 og ikke den 3. december !! :-)

Kan dette blive rettet?

• Svara