FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Allison Felix - Jeter (200 m)

• 01
    Roman Empire Specials
    den 22 juli 2011 14:25

Allison Felix løber både 200 m og 400 m – i mine øjne er hun bedst på 200 m. Jeter løber både 100 m og 200 m – hun er klart bedst på 100 m.

Felix har vundet VM på denne distance de seneste 3 gange – og OL sølv senest. Hun har været meget suveræn over årene – sidste år vandt hun DL i både 200 m og 400 m samlet.

Jeter har aldrig vundet noget i 200 m, som hun kun løber, når der ikke er 100 m på programmet. Hun er eksplosiv, men svinget og det lange træk på opløbet er ikke hendes styrke, og hendes finish halter efter de bedste. Senest blev hun blot nr.3 i Birmingham i et ellers knap så stærkt felt.

Felix har ikke løbet så mange 200 m i år. Hun løb den i Rom tidligere på sæsonen, hvor hun lige havde løbet 400 m forinden – og det satte sine spor med en dårlig præstation. Jeg synes, bookmakerne lægger for meget vægt på det løb.

Felix vandt ubesværet 200 m i Daegu tidligt på sæsonen.

Felix er kæmpe favorit i min optik.

• Svara
  • 02
    Roman Empire Specials
    den 22 juli 2011 14:25

Fik ikke med, at Felix vandt med 0.23 sek, da de mødtes på denne distance for 5 uger siden i USA.

• Svara