FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Melodi Grand Prix

• 01
    Larsen
    den 3 februari 2010 11:17

Måske ikke lige det mest interessante på et forum præget af mænd, men mon ikke der kan tjenes en skilling med hjælp fra Sputnik1 & co. Det skal lige siges, at jeg intet har hørt fra sangene endnu, men jeg har skrabet de bedste odds på vinderspillene sammen rundt omkring på nettet. Umiddelbart er der ikke noget, som overrasker ud fra navnene.

Simone 3,25 Nordicbet
    Sukkerchok 6,60 Bet24
    Silas & Kat 7,10 Bet24
    Bryan Rice 11,00 Bet365
    Joakim Tranberg 15,00 Nordicbet
    MariaMatilde Band 15,00 Bet24
    Thomas Barsøe 20,00 Nordicbet
    Chanée og Nevergreen 20,00 Nordicbet
    Jens Marni 25,50 Bet24
    Kaya Brüel 35,00 Nordicbet

Simone er velsagtens favorit, fordi hun var Danmarks yndling i et andet TV-program - kunne hun ikke også rent faktisk synge? Det er dog vist ret mange år siden. Sukkerchok har leveret et par landeplager siden deres tur ved MGP sidste år, men husker ikke deres placering og popularitet dengang.

• Svara
    • 02
      Holger
      den 3 februari 2010 14:04

Meget svært at tippe på MGP, da sangene endnu ikke er tilgængelige. Der ligger et halvt minut af hver sang på dr.dk, men svært at finde favoritter ud fra sådan en lille bid.

De bliver dog løbende spillet i ugens løb på P4 - to hver dag.

• Svara
    • 03
      Sputnik1
      den 4 februari 2010 16:15

Indtil videre har jeg is i maven.
      Til man har hørt alle sangene i fuld længde i morgen fredag, og måske også til efter genneralprøven fredag aften.

Men så skulle der også gerne komme nogle tips fra min side.

Håber også lidt flere bookmakere vil komme med h2h odds.

• Svara
    • 04
      Sputnik1
      den 5 februari 2010 14:06

Nu kan man høre alle sangene i fuld længde.

http://www.dr.dk/melodigrandprix/forside.htm

Sværet at udpege en vinder synes jeg.
      Men finder minus værdi i Simone, den skal nok komme i semifinalen, hovedsageligt på juryens stemmer.
      Fra semifinalerne er det seerne der stemmer, jeg tror ikke folk falder for den, minder i genre om Storbritaniens bidrag i ESC sidste år, som kun fik 3 point fra Danmark.
      Simone synger fint nok, men sangen er alt for kedelig.

Men hvem der så vinder er svært at sige, synes der er flere gode bud.
      Venter og ser hvordan aftens genneralprøve går og ikke mindst hvordan stemningen er i hallen til de forskellige sange.

Skal siges at ikke selv er tilstæde i aften, men kender to grand prix entusiaster, der skal ind og se det.

• Svara
    • 05
      Sputnik1
      den 6 februari 2010 02:26

Lige et par hurtige bud herfra, efter genneralprøven.
      Kommer med lidt mere uddybende senere på lørdagen.

Bryan Rice til odds 10 Expekt

Silas & Kat til odds 8,30 Bet24.

Chanée og Nevergreen odds 11 Ladbrokes

Hvilket skulle give et odds på 3,21 med vægtet indsats.

40-45% at en af de 3 vinder.

Marni-Barsøe 1 1,90 Bet365

• Svara
      • 06
        Sputnik1
        den 6 februari 2010 15:57

ror vinderen skal findes i mellem de tre jeg har forslået og Simone og Sukkerchok.
        4 går i semifinalen, og tror de skal findes blandt de fem.

Bryan Rice odds 10 Bet24

Har den ulempe at han starte som sang nr. 1, men meget flot visuelt show, som starter i regnvejr.

Chanée og Nevergreen odds 9 Danbook
        Også en god sang, og fik det største bifald ved genneralprøven i gå.

Silas & Kat odds 10 Bet24
        Har den fordel at starte sidst, også et fint nummer.
        De to har Niklas Nerd med på scenen som danser.

Simone fik også et varmt bifald til genneralprøven, men oddset er alt for lavt synes jeg i det tætte felt.

Sukkerchok skuffede lidt til genneralprøven, synes personligt også langt bedre om deres numemr sidste år, hvor de "kun" blev nr. 3
        Har dog den fordel at starte næstsidst.

Forslog desuden Marni over Barsøe til 1,90 er slashet ned i 1,40 og 1,25 hos Nordicbet.

Skal siges at kommer ingen af dem i semifinalen, tilbage betales indsatsen, da man ikke får oplyst stemmetalene.
        Skulle nogen overraske så kunne det være færørske Marni, en okey sang og færingerne har det med at stemme massivt på deres egne.

Der er lagt op til et meget flot show i aften, især scenografien er ikke set magen til et dansk Melodi Grand Prix.
        Hvis nogen forventer det store af Heick og Myllius som medværter, så bliver de nok skuffet, det er ikke så meget de er på.

• Svara
      • 07
        Holger
        den 6 februari 2010 16:49

Klasse med de her gode fiduser til GP. Jeg er selv skabsfan, og der er bestilt grillmad til aftenens show :-)

Jeg har også hørt alle sangene inde på dr, og mine personlige favoritter er Bryan Rice og Joakim Tranberg, men det er jo sjældent ens personlige favoritter der vinder. Umiddelbart tror jeg, at Simone rammer bredt, da mange danskere godt kan lide en storsmilende lyshåret pige, der synger fantastisk.

• Svara