FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Alexander Kristoff - Davide Appollonio

• 01
    tymochyk
    den 6 februari 2012 22:30

3.etape af Tour of Qatar. Dette løb af et de mest lette at forudsige, da alle etaper ender i massespurt. Vinden kan til tider splitte feltet op, men i år har der ikke været ligeså stærk vind som andre år.

Første etape vanda Tom Boonen klart, jeg ved ikke hvad det er med Boonen og Qatar - flotte resultater han præsterer gang på gang. I kampen om de sekundære pladser blev Kristoff nr. 7 og Appollonio nr. 8. Tæt duel og Sportingbet har ligeledes valgt at lade den så helt åben, jeg er ikke enig.

Galimzyanov blev sat i finalen (eftersigende defekt) og dermed måtte Kristoff blande sig. Norske Kristoff er ung og talentfuld, men mangler meget endnu. Hvis Galimzyanov undgår uheld i morgen, må han være Katusha's plan A. Derfor tror jeg ikke på top 10 til Kristoff.

Appollonio er ligeledes ung og talentfuld, men med et højere bundniveau end Kristoff. Det er uvis hvordan Cavendish's tilstand er, indtil videre har han været anonym. På 1.etape så jeg et billede af ham, og figuren er langt fra trimmet - onde tunger vil mene der var en dunk! Beslutter han sig for at køre sprinten i morgen, ryger lidt af værdien i dette spil - dog mener jeg stadig Appollonio bør være favorit. Pga. usikkerheden med Cavendish holdes units nede.

• Svara
  • 02
    JG7
    den 6 februari 2012 22:30

Cavendish har en lille mave, men rygterne om at han har en lille mave kommer igen og igen hvert eneste år (især hvis du læser med på diverse fora, som fx cyclingnews' :p).

Noget jeg har bidt mærke i ved Cavendish, er at han på 1. etape sled for holdkammeraterne, mens han på holdtidskørslen også holdt hele vejen hjem og kørte først over stregen. Han er i hvert fald en del stærkere end jeg forventede.

Jeg ved ikke helt, om jeg ville spille på den her duel - Cavendish' tilstand er i min verden altafgørende.

• Svara