FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Ajax - Real Madrid (Player Specials)

• 01
    TheSituation
    den 5 december 2011 22:32

Jeg kan blot finde et eneste argument imod dette spil, som er at Ajax har modtaget færrest kort i CHL indtil videre. De har blot modtaget 1 kort pr. kamp.

Dog kan jeg herefter finde hele 5 argumenter for spillet;

1) Enoh er pt. Europas mest tacklenden spiller med 1 tackling per 19,31 minut- - (16 tacklinger i 309 minutter)

2) Det er årets vigtigste kamp for hjemmeholdet og især E. Enoh vil formentlig være overtændt her.

3) På trods af at Ajax i snit kun har modtaget 1 kort pr. kamp, har Enoh modtaget 2 af disse 5 kort kort i alt.

4) Hans spillestil gør det meget svært for dommerne ikke at retfærdiggøre et kort. Han er som en lille terrier, som konstant er over hans modstandere og spiller rigtigt fysisk. En meget atypisk Ajax-spiller, men efter min mening en nødvendighed med de resterende spilleres offensive mentalitet.

5) Dommeren. Manden der skal holde gemytterne i kog hedder Manuel Jorge Neves Moreira de Sousa og er en typisk syd europæisk dommer der meget sjældent glemmer kortene derhjemme. Således har han i de seneste 16 kampe uddelt hele 95 gule og 6 røde kort. Det er et snit på uhørte 6,31 kort pr. kamp og vidner om hans meget løstsiddende kort.

Værdi til flere units, men indsatsen holdes nede, idet limit er lavt. 3 units sendt afsted.

• Svara
    • 02
      TheSituation
      den 5 december 2011 22:32

Jeg havde overset Expekt, som har 3,75 her - hvilket øger værdien markant her.

• Svara
    • 03
      trosor
      den 5 december 2011 23:08

Du mangler efter min mening et vigtigt parameter, hvor spiller han henne på banen og hvem regner du med han til at spille over for ? :) Kender ikke spilleren lige umiddelbart..

• Svara
      • 04
        Leandinho
        den 5 december 2011 23:27

For så vidt ok argumenter, men jeg synes det er af afgørende betydning at få med, at Enoh ryger i karantæne såfremt han modtager et kort. I en kamp, hvor begge hold er tilfredse med udgangspunktet 0-0 kunne jeg godt komme i tvivl om, hvorvidt der kommer tænding på for alvor her.

• Svara
      • 05
        TheSituation
        den 5 december 2011 23:51

@trosor

Han spiller på den defensive midtbane og hvem han kommer til at spille overfor er uvist, dog bliver det en teknisk-stærk midtbane spiller.

@Leadinho

Enoh og klubben er forholdsvis ligeglade med dette, hvis de bare kvalificerer sig her. Om der kommer tænding på skal være usagt, men Enoh's spillestil bærer altid præg af overtænding og dette bliver ingen undtagelse.

• Svara