FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Ajax Amsterdam - Real Madrid

• 01
    Outsider
    den 7 december 2011 06:34

Argumenter:

1) Oddset er begyndt at falde, og det med god grund. Kampen betyder ALT for Ajax, intet for Real Madrid, og så har de spanske gæster en ret vigtig kamp i weekenden efter...

2) Real møder nemlig Barcelona kun tre dage efter denne kamp, og det er en uhyre vigtig kamp, som sagtens kan være medvirkende til, hvor mesterskabet skal placeres. Da Real Madrid allerede er sikker 1´er i denne CL-gruppe, så må det formodes, at de sparer stort set alle profiler. Andet ville ligne Mourinho mærkeligt.

3) Ajax klarer sig videre med uafgjort, og et smalt nederlag kan også være nok, da Lyon skal hente syv mål på dem, men de må være fuldt motiverede for at gøre arbejdet færdig selv foran sit hjemmepublikum. Imod et forventeligt stærkt svækket Real-hold, så skal der være en god mulighed for hjemmesejr.

• Svara
  • 02
    andymar
    den 7 december 2011 06:34

Kunne godt bruge lidt info om hvor gode Real's reserve spillere er.

• Svara
  • 03
    moddafogge
    den 7 december 2011 08:50

jeg mener bestemt ikke dette spil er fornuftigt. Reals reservespillere er stort set på niveau emd Ajax 1. hold. Jeg tror ikke Real taber denne kamp. Men jeg vil lade det være op til folk at bedømme Reals reservers niveau. Holdet er formodenligt således:

Adán – Coentrão, Varane, Albiol, Arbeloa – Kaká, Xabi Alonso, Sahin, Callejón – Benzema, Higuaín.

Denne opstilling er naturligvis ikke bekræftet dog!

• Svara
  • 04
    Dennis1
    den 7 december 2011 10:12

Hej Moddafogge,

Jeg er enig i, at det ikke er en walkover for Ajax, men hjemmebane med alt at spille for, mod et hold uden motivation og tankerne 3 dage fremme, så er jeg enig med Outsider i, at der er meget værdi at hente i 3,50 på hjemmesejr.

Du vurderer, at Reals reservespillere stort set er på niveau med Ajax 1. hold, altså Reals start 11er er næsten lige så gode som Ajax ditto - så må der jo netop være enorm værdi i 3,50.

• Svara