FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Aftenens EL:

• 01
    Original
    den 30 november 2011 18:30

Godaften derude :o)

Har desværre ikke tid til længere analyser, så det bliver et forum indlæg, kom gerne med spil! :)

Jeg har selv valgt at følge Van Basten og Jank1 i deres spilforslag, og selcuks over 154,5 point. Jeg overvejer lidt Celtic hjemmesejr, men tror jeg afventer lidt.

Mvh

• Svara
  • 02
    TheMadDane
    den 30 november 2011 18:42

Har selv taget Paok til max at tabe med en. Udover dette AZ samt FCK ;).

• Svara
  • 03
    Sputnik1
    den 30 november 2011 19:44

Vorskla-FCK under 10 hjørnespark 1,95 Bet365.

Bare 4 hjørnespark i 1. kamp.

Ingen af FCKs kamp er haft mere end 8 hjørnespark

Vorsklas næste to kampe gik over, men den seneste hjemmekamp mod Liege havde 8 stk.

• Svara
  • 04
    Original
    den 30 november 2011 19:49

Jeg er med :o)

Valgte at spille over 2,5 i Celtic kampen.

• Svara
  • 05
    TheMadDane
    den 30 november 2011 19:55

Sputnik1 den giver odds 2,00 ved Bet365 nu ;) Tror jeg hopper med på den. Tak for tippet.

• Svara
  • 06
    TheMadDane
    den 30 november 2011 19:57

Overvejer også lidt Man.U- Crystal Palace 0-3 2 til odds 1,44... Man.U har ikke været prangende, og i dag får mange af de unge chancen, da carling cuppen jo ikke betyder noget for dem.

• Svara
  • 07
    TheMadDane
    den 30 november 2011 19:59

0-1 X til 5,00 på Man.U ser også spændende ud. Men som i nok kan se har jeg ikke helt besluttet mig endnu ;). Skal lige researche lidt osv.

• Svara