FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Aalborg Vikings - Horsens IC

• 01
    jank1
    den 28 januari 2012 14:01

Synes under ingen omstændigheder at Aalborg fortjener rollen som underdog, når man hjemme tager imod et Horsens-hold, som har set bedre tider.

Aalborg besidder den nok bedste duo i hele ligaen med Tony Bishop (10,8 reb pr. kamp, ligabedst) og Ryan White (25,6 pts pr. kamp, ligabedst) - det er to profiler, der sammen er frygtindgydende, men som sagtens kan redde en kamp alene. De trækker enorm opmærksomhed, og de er kombineret med et sæt gode rollespillere på Aalborg, som spiller deres rolle fuldt ud. Samy Eliraky er den klart bedste tredjemand. Der er tvivl om ham - han deltog ikke sidst - men det skulle være hvile, pga. en mulig brækket næse, men han skulle være klar i morgen.

Aalborg har været bedst hjemme i denne sæson, og havde en kanontæt kamp med Bakken sidste lørdag hjemme - UDEN Ryan White (tabte i overtid). Man har et indbyrdes opgør fra sæsonen, hvilket Aalborg også vandt 91-86. Foruden det tætte Bakken-nederlag hjemme, spillede man runden forinden op med ligaens nr. 3 på udebane, Næstved, som man også tabte i overtid. Man har, set bort fra Bakken-nederlaget, vundet de seneste tre hjemmekampe.

Horsens er rædselsfulde ude - har kun vundet en ud af ti kampe, og man har særdeles store problemer i spillertruppen og på trænerposten. Deres coach snakker åbent i medierne om trænerstop, utilfredshed osv, mens de spiller enormt individuelt og egoistisk. Desuden er deres spilfordeler, Davor Sattler, en joke - en sand turnovermaskine.

Aalborg blev tromlet over i mandags mod Bakken, men jeg giver skylden til et presset program og at Bakken har DK's bredeste trup.

Under alle omstændigheder er Horsens ikke favorit i Aalborg. Jeg er fristet til at køre units-værdien lidt i vejret, men lidt uvished holder mig til 6 units, hvilket dog også er en rigtig flot værdi.

• Svara
    • 02
      jank1
      den 28 januari 2012 14:01

Bemærker her lørdag eftermiddag, at kampen spilles klokken 17.00. Det afviger fra det normale lørdagsprogram, for kampene i Canal Digital Ligaen plejer nu at blive spillet klokken 15.00 - og det havde jeg ikke bemærket, så det beklager jeg naturligvis

• Svara
      • 03
        Bosse30
        den 28 januari 2012 14:05

:) Det piller vel ikke så meget ved værdien, så vi overlever nok... ;)

• Svara
    • 04
      Bully
      den 28 januari 2012 19:27

Resultat?

• Svara
      • 05
        jank1
        den 28 januari 2012 19:31

Hej Bully.

Canal Digital Ligaens livescore gik i stå ved stillingen 66-70 med ca. 2 minutter tilbage af 3. quarter. Der har derfor været stilstand på opdateringen i en times tid, men kampen formodes spillet færdig.

Jeg har forgæves prøvet at få fat i flere mennesker fra Aalborg-bestyrelsen, der har et resultat. Kan ikke finde kontaktoplysninger på Horsens-holdet.

Jeg opdaterer herinde, når jeg ved mere.

jank1

• Svara
        • 06
          Bully
          den 28 januari 2012 20:13

90-101 endte den..

• Svara
        • 07
          jank1
          den 28 januari 2012 20:28

Slutresultat 90-101.

Desværre.

Værdien var soleklar - det var et kanonspil. Men de 45% var bedst i dag.

jank1

• Svara