FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Aabyhøj IF - Bakken Bears

• 01
    jank1
    den 17 november 2011 13:12

Et odds, der er dybt godnat. Bookmakerne bør i høj grad kigge på Nordicbets oddssætttere, der sætter fremragende odds. 5,25 passer nogenlunde. 8,50 på Aabyhøj er alle dage ALT for højt.

Jeg holder en CV på en 15-17% på Aabyhøj-sejr.

Aabyhøj har det stærkeste hold i flere år. Coach er udskiftet og truppen er forstærket. Amerikanerne Curry og Phillips udgør nok en af de bedste CDL-duo'er og sammen med talentet Jukic og Rasmus Søby så har holdet en ganske stærk startfemmer.

Bredden er problemet i forhold til Bakken Bears. Bears er dansk basketball's mastodont, og de besidder store kvaliteter hele vejen rundt.

Det har dog ikke kun været lutter succes i Bakken. Senest spillede man en sløv kamp mod kriseramte SISU, der dog blev vundet. Siden hen følger rutinesejr over Hørsholm og storsejr over nedrykningsfavoritten Falcon.

Aaby har bedste sæsonstart længe, ligger pt. nummer 4 og har tre sejre i streg, heraf et par flotte. Spillet ser godt ud, og de spiller med høj selvtillid.

Indbyrdes slog Aabyhøj Bakken Bears hjemme 20-01/2010, og siden hen har Bakken vundet otte i streg.

Bakkens trup ser ikke lige så stærk ud i år som sidste år, og blander man det med at Aaby har bedste trup i mange år og et godt run, så giver det så absolut dagens spil.

Vises på DK4 i aften.

• Svara
    • 02
      TheMadDane
      den 17 november 2011 13:12

Super analyse. Hopper med på den.

• Svara
    • 03
      jank1
      den 17 november 2011 21:10

Sidder her og ærgrer mig over at dette spil ikke går hjem. Håber nogle tog kyllingevarianten, det høje handicap.

Angrebsmæssigt spiller Aabyhøj en rigtig god anden halvleg. Første halvleg er ikke god nok offensivt, D'Mario Curry sidder ude en del med fejlproblemer.

Hvad værre er, er at Bakken spiller en vaskeægte møgkamp. De skyder skidt udefra, og deres amerikaner præsterer slet ikke.

Et Aaby-hold på det vante niveau, og kampen havde været ufattelig tæt. Jeg forstår slet ikke at Aaby holder den her kamp inde for 10 point, med så mange defensive rebounds som de slet ikke trækker i land. Bakken får ALT FOR MANGE offensive rebounds. Samtidig tager Aabyhøj dumme dumme beslutninger på egen half-court, når de fører bolden op af banen. Jeg har en håndfuld situationer fra i dag, hvor de smider bolden væk på dumme måder.

Jeg ærgrer mig virkelig. Værdien var soleklar og bare et lille niveau højere i de defensive rebounds, så havde sejren været der. Aaby var ganske tæt på i 4. quarter, men dumme beslutninger og manglende rebounds gjorde udslaget.

Et ordentligt ØV fra jank1 :-)

• Svara
      • 04
        christianbc
        den 17 november 2011 21:18

Spillet er helt rigtigt fra din side.

Det er rigtig tæt i sidste periode, og kunne let have gået den anden vej, forstår ikke helt hvorfor man ikke fejler Chris Christoffersen noget mere.

Spillede den både lige på og med det massive handicap.

Fint spil og godt læst. Jeg følger fortsat :)

• Svara
      • 05
        Bilbo
        den 17 november 2011 21:53

Hej jank1

På en spillemæssigt død Torsdag fandt jeg inspiration i dit tip og spillede på noget for mig så usædvanligt som en dansk basketkamp. Jeg spillede Aabyhøj med højt handicap (eller kyllingevarianten) og jeg vil sige:

Tak for tippet -:)

• Svara
    • 06
      TearDrop
      den 17 november 2011 22:06

Jeg håber så sandeligt at du spillede handicappet når du var så sikker i din sag om at det var fejlsat.
      Og havde håbet på at du havde anbefalet handicapspillet, selvom du nok synes at der var mere værdi på ML.

• Svara
      • 07
        jank1
        den 17 november 2011 23:11

Hej Selcuk

Jeg spillede selv handicappet. Måske skulle jeg havde redegjort mere for handicapspillet i analysen, men det ser ud til at folk godt selv kunne finde ud af at spille det. Det var et langskud, no doubt - så et forventet tab, men da lidt ærgerligt alligevel.

• Svara
        • 08
          RiceAges
          den 18 november 2011 12:42

Ville det være muligt lige nederst at nævne hvor handicappet skal være i en 15-17% kamp? Jeg ved intet om basket så det der afholdt mig fra at spille handicappet var simpelthen min manglende viden om, hvor det i givet fald skulle være.

• Svara
        • 09
          Molineux
          den 18 november 2011 14:56

Hvis du mener, der er værdi i handicapspillet, hvorfor anbefaler du det så ikke? De to ting behøver jo ikke nødvendigvis at hænge sammen. Det kan jo sagtens være at du mener, at Aabyhøj kunne have en tendens til at falde helt sammen eller lignende.

Betragt det kun som konstruktiv kritik, men hvis du virkelig mener, at der også er god værdi i handicapspillet, ville det give mere mening med en hovedanalyse på det og så evt 1 unit lige på som flere andre eksperter ofte praktiserer det.

Keep up the good work :-)

• Svara