FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

ATT: Spilxperten moderator! Charlie = Matt Fargo fra Covers?

• 01
    Edderkoppen
    den 31 juli 2011 02:45

Det har efterhånden undret mig et stykke tid at Spilxperten har en 'bobler' som udelukkende skriver på engelsk.

Og som også skriver stort set det samme som Covers.com's ekspert, Matt Fargo?

Er Spilxperten gået ind i et samarbejde med Covers.som eller er der her tale om at en bobler tyvstjæler andres arbejde?

Edderkoppen

• Svara
  • 02
    SpilXperten.com
    den 1 augusti 2011 15:07

Hej Edderkoppen,

Tak for dit indspark. Folkene bag SpilXperten.com holder også ferie engang i mellem, men vi tager fat på din kommentar nu. Således kan vi hurtigt sige, at vi ikke har noget samarbejde med Covers.com. Vi tager selvfølgelig kontakt til Charlie for at få redt trådene ud og en forklaring på situationen.

God sommer!

Med venlig hilsen

SpilXperten.com

• Svara
  • 03
    Edderkoppen
    den 7 augusti 2011 04:30

Bare af ren nysgerrighed; så kunne jeg godt tænke mig at høre hvad det er endt med? Hvis altså det kan lade sig gøre?

• Svara