FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

ATT: Ernie

• 01
    bluefrog
    den 9 augusti 2011 08:42

Hej Ernie - tak for dine flotte indsats på golf markedet. Jeg har dog et spørgsmål til dit seneste spil, hvor jeg kan se, at du har sat dit spil til at gå hjem hos Centrebet.

Her er hvad centrebet skriver til mig, da jeg brokkede mig over at det ikke var gået hjem. For at forstå deres udregning skal du bruge en indsats på 500Kroner - Som du kan se, så ender jeg faktisk med at tabe 50 kroner på spillet, selvom det teoretisk er gået hjem - Hvordan mener du at man skal forholde sig til det?

Tak for din henvendelse.

Her er følgende svar og udregning af dit golf væddemål fra vores
    bookmakere:

6 people tied for 3 positions therefore the payout of 3 positions is
    divided 6 people. 3/6 (1/2) the dividend.

1/2 x 1.80 x 500 = 450DKK

Hvis du har spørgsmål, brug for yderligere information eller assistance,
    så tøv ikke med at kontakte os.

Med venlig hilsen

Oliver
    Team Centrebet

• Svara
    • 02
      Roman Empire Specials
      den 9 augusti 2011 09:06

Det skal nok passe, at der skal divideres med 6 - hvis der er tale om top 3 og der er 6, der delte 3.pladsen.

Hos samme Centrebet var jeg fornylig ude for, at et vinderspil (odds 1.67) i svømning skulle deles med 2, da 2 franskmænd snuppede delt VM-guld - i det tilfælde kom det bag på mig, at jeg endte med at tabe på spillet, da de udbetalte odds 1.67/2 = odds 0.835.

Jeg undrer mig over, hvorfor det ikke er gevinsten, der deles med x - i stedet for oddset. For mig at se burde jeg få odds 1.335 - i stedet for ligefrem at tabe på at ramme vinderen. Virker ikke rationelt.

• Svara
      • 03
        Bosse30
        den 9 augusti 2011 10:16

Det virker da fuldstændig skørt, at det ikke er gevinsten, der deles med x.

• Svara
      • 04
        SpilXperten.com
        den 9 augusti 2011 11:38

Hej bluefrog,

Som det første kan det lige siges, at det ikke er eksperterne selv, der retter spilforslagene. Den regel, som du påpeger fra Centrebet der, er dog god nok, og spillet vil naturligvis blive rettet derefter.

Med venlig hilsen

SpilXperten.com

• Svara
      • 05
        bluefrog
        den 9 augusti 2011 11:57

Jeg takker for jeres svar. Fortsæt det gode arbejde :-)

Blue

• Svara
    • 06
      Fredarn
      den 9 augusti 2011 18:40

De fleste bookies opererer med slike 'dead heat rules' på slike markeder i golfen. Det er dog noen uttak, sist jeg sjekket hadde f. eks Bwin og Bet365 andre regler (full gevinst samme hvor mange som deler), men det kan ha endret seg.

• Svara