FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

AG København - Ajax Kbh

• 01
    He-man
    den 5 februari 2012 13:08

Første kamp i final4 semi finalerne. Dette er i sin sande natur en kamp mellem David og Goliat. Den eneste forskel er at her er AGK endnu større favoritter :) Pct. delingen for 1-X-2 ville se fuldstændig latterlig ud, så jeg vælger helt at undlade dette.

Handicap spillet på AGK -11,5 falder mig doglidt interessant, men dog med stor forsigtighed.

AGK #1 i Ligaen: Kasi-Jespers kanonkonger, Stjerner på samtlige pladser! Jeg ville kunne nævne hele truppen i min analyse da der er super dygtige spillere på samtlige pladser. Verdens måske bedste venstre fløj (Valur), venstre back (Mikkel Hansen), højre fløj (Ekberg), keepere? (Ege, Hvidt) Bundrutinerede internationale stjerner på de restrende pladser (Olafur, Snorri, Arnor, Toft brødrene). Jo... AGK er et super godt hold.

Ajax #10 i 1. division. Med stor fare for at gentage mig selv, henviser jeg til min analyse mellem Ajax og TMS Ringsted. Til denne kamp skal det dog hamres fast at Ajax's kontra fase er god, jeg mener på højde med mange af Liga holdenes.

Optakten

Ajax var et smut i Odder og fik et hæderligt resultat med hjem i baggagen der dog ikke gav point på kontoen. De tabte med cifrene 33-29. AGK har ikke været i kamp siden 30/12 grundet slutrunde pausen. Her besejrede man KIF Kolding med 28-20.

Fysikken og Motivationen

Dette er to meget farlige faktorer for spillet. Størstedelen af AGK's mandskab var til slutrunde, og især danskerne Mikkel Hansen og Rene Toft har haft en hård slutrunde, med efterfølgende fejringer af resultatet. Dette leder mig hen til Motivationen for opgøret. Det er stor forskel fra at have været til en EM slutrunde hvor man møder ekstremt dygtige spillere i hver kamp, og der kræves 110% fokus og fysisk ydelse, til at skulle møde en flok unge drenge der aldrig har spillet en liga kamp (med 2 undtagelser)!?!?

Match-up

Her er der ekstrem styrke forskel på alle parametre. Selv hvis AGK udelukkende stillede med reserverne ville jeg mene at de burde vinde med 9-10 mål. Jeg forstiller mig at AGK udbygger førringen hele kampen igennem med en masse udskiftninger. Dette mener jeg ender ud med en sejr til AG på et sted mellem hele 14-16 mål. Største faremoment ved spillet ville være at AGK lavede et hav af tekniske fejl som ajax kunne løbe kontra på. At Mikkel Tønners og resten af Ajax holdet får Final4-vinger og spiller LANGT over evne. Men jeg sætter ganske enkelt min lid til at AGK er bundprofessionelle, og kører Ajax helt over. Jeg spår at Ajax er med de første 10 min. af hver halvleg, men derefter går det stærkt.

Handicap -11,5 CV: 60-40 : 111

God vind med spillet

/He-man

• Svara
  • 02
    He-man
    den 5 februari 2012 13:08

Det er sgu surt når alt hvad man frygtede blev en realitet! Godt gået ajax!! Og puuuha AGK skam jer! ;)

• Svara