FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

AC Horsens- Lyngby

• 01
    TheMadDane
    den 2 december 2011 12:25

Tippet går ud på at Horsens vinder med 2 minimum.

Har altid siden jeg var helt lille været stor Horsens fan, men vil dog stadig mene jeg kan se forholdsvis objektivt på en kamp som denne.

Horsens har været superligaens helt store overraskelse, de har været sprudlende offensive, med en meget skarp Gilberto, som sandsynligvis ryger til vinter. Defensiven har prangende men bestemt heller ikke katastrofal og man lukker i gns lidt over et mål ind per kamp. Et stort plus for spillet er også at der er hentet flere point på udebane fra Horsens side end der er på Casa Arena.

Man vandt senest ude over Brøndby, hvilket man havde brug for efter en tør stime med få point. Man vandt godt nok på et forkert grundlag da målet var offside, men talte det gjorde det ;).

Den kamp er også ganske enkelt en kamp om at sikre overlevelsen- Ikke fordi jeg tror AC Horsens rykker ned selv hvis de taber den, men hvis de vinder lægger en afstand på 17 point ned til stregen, og så tør jeg næsten godt garantere overlevelse.

Lyngby derimod har ikke klaret det prangende og ligner sammen med HB Køge årets 2 nedrykkere-Præcis som spået af de fleste før sæsonen. Man spillede for 2 runder siden 2-2 mod HB Køge, i en fuldstændig vanvittig kamp som Lyngbygenserne burde have tabt stort, de have i omegnen af 3-4 skud, som de omsatte til mål, hvor Køge havde noget nær 20-30 skud hvis jeg husker rigtigt. Man tabte derefter til SønderjyskE, med 3-1 og der røg man bagud 3-0 på 20min, og derefter kørte SE den bare hjem.

Lyngby ligner er et hold i krise, og sandsynligvis også nedrykkerne. Horsens har også lidt af et mindre formdyk man man burde være i stand til at tage denne kamp, og jeg overvejde også lidt at tage -1 varianten men holdte mig altså til denne :).

Held og lykke til dem der følger.

• Svara
    • 02
      TheMadDane
      den 2 december 2011 12:25

Ops. Ignorer den første linje.. Tror det var fordi jeg havde i tankerne Horsens med 2, som jeg så senere undlod ;) og den må så have siddet i baghovedet.

• Svara
    • 03
      cbll
      den 2 december 2011 13:39

Komplet enig; dog ikke med valg af bookmaker. Langt de færreste kan få dette odds, og markedet ligger generelt i 1,91 for -0.5 linjen; med få mindre eurobookies på 1,95 ved 1x2 markedet.

Udover dette er jeg fuldstændig enig i, at Horsens bør kunne rive dette svage Lyngby-mandskab op. Defenisvt står de vaklene usikkert. Jeg overvejer dog at vente til kampstart, og så livebette på den.

• Svara
      • 04
        TheMadDane
        den 2 december 2011 13:59

Cbll, nu er det sådan jeg ikke har tænkt over at folk måske er limitet ved diverse bookies (Hvis det er det du mener), da jeg selv kun er 16, og ikke spiller for de helt store beløb :). Men kan da godt lige prøve og holde i "mente" næste gang ;)

• Svara
    • 05
      DickHansen
      den 2 december 2011 13:28

Lyngby er, som du også er inde på, et hold i opløsning, og lidt værdi skal her nok være til stede :)

• Svara
      • 06
        TheMadDane
        den 2 december 2011 13:40

Jep. 1,85 lyder fint som de fleste bookies er ude med ;)

CV ligger ifølge mig ved de 55% ca.

• Svara
      • 07
        Molineux
        den 2 december 2011 13:48

Hvorfor nævner du intet om Niels Lodbergs karantæne? Og hvilken betydning du mener, at det har?

• Svara
        • 08
          TheMadDane
          den 2 december 2011 13:58

My bad skulle jeg selvfølgelig have nævnt :). Han er selvfølgelig en vigtig spiller på holdet, og har sådan set været det igennem mange år. Både som Angriber, Midtbane og Forsvar ;). Han fighter altid heroisk, men jeg mener stadig ikke det er noget der har den helt store effekt, selvfølgelig bliver vi svækkede til kampen. Holdet kan godt klare sig uden, og burde bestemt være i stand til at klare dette Lyngby mandskab som slet ikke høre til heroppe.

Men en svækkelse uden tvivl Molineux. Noget jeg selvfølgelig også har overvejet da jeg postede oddset :).

Håber du kunne bruge det til noget :)

• Svara
        • 09
          TheMadDane
          den 2 december 2011 14:08

Men han er anfører så er jo klart han har en central figur på holdet. Men tror ikke holdet falder sammen pga. han er væk. Og han er heller ikke en af de bedste spillere.

• Svara
          • 10
            Molineux
            den 2 december 2011 14:20

Tak for vurdering :) Det undrede mig bare at du ikke forholdt dig til det :)

• Svara
          • 11
            TheMadDane
            den 2 december 2011 14:24

Jo det havde jeg skam ;) Jeg glemte blot at nævne det i min analyse. Det kan da også nævnes at det sandsynligvis vil betyde at Morten `Molle` Rasmussen rykker ind i midterforsvaret ved siden Nabil Aslam, og den nye højreback bliver så sandsynligvis Alexander Juul, som også haft et ganske fint halvår :).

• Svara