FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

AC Horsens - FC København

• 01
    Terasso
    den 15 augusti 2011 16:22

Bliver en kort analyse, hvor argumenterne er ret simple. FCK anno 2011/2012 har set lidt halvrustne ud, resultaterne er dog stadig kommet i hus og de ligger også nummer 1 med 13 point for 5 kampe. Og det må siges at være flot nu hvor spillet ikke helt har fungeret og et tegn på at Danmark endelig har fået det kyniske storhold som vi så længe har savnet og som kan begå sig ude i Europa.

Kampen mod Horsens ligger i mellem sæsonens vel nok (indtil videre) vigtigste kampe mod Plzen fra Tjekkiet. Det handler om Champions League og mange millioner, hovedfokus vil med garanti derfor ligge på de kampe. Derudover kan nævnes et stramt program med 4 kampe på 10 dage. Men der er altså et stykke fra CL-kval til en lørdag aften i Horsens mod et velsmurt og hårdt tacklende mandskab som sammen med Aab har stået for sæsonens positive overraskelse - so far.

Nu nævnte jeg selv at vi endelig har fået det kyniske storhold som vi har manglet og derfor bør det da heller ikke være noget problem for FCK at gå ud at spille sit bedste mod Horsens og vinde (som de så sandelig også er favoritter til at gøre).

Men omstændighederne taget i betragtning og det faktum at Horsens i hele ugen går og ser frem til den her kamp og baserer hele ugens træning på at de skal møde det største hold i Danmark - FCK. Horsens by har fodboldfeber fordi at Mølbys drenge virkelig har imponeret og virker til at være et godt sammenspillet hold som kæmper 110% for hinanden og FCK kommer til at slå sine i forvejen halvømme ben.

Tror måske at scandic i deres vurdering har ladet sig rive med af at FCK viste klasse mod FCM, imens AC Horsens ikke var imponerende mod Lyngby.

Horsens er dog et hold der tidligere har befundet sig bedst i rollen som underdog, de har en farlig angriber i Macena og de mangler egentlig bare at Jochumsen får styr på defensiven. FCK kommer med garanti til at arbejde for de 3 point i denne kamp.

Odds 5,00 er ganske helt et par decimaler for højt.

2 units herfra.

• Svara
  • 02
    Amagerpalmen
    den 15 augusti 2011 16:22

Danske Spil giver endda et par ekstra decimaler ved at have odds 5,15 på sejren til Horsens. Selv ville jeg nok gardere med krydset, men jeg er enig i dine tanker.

• Svara
  • 03
    Terasso
    den 16 augusti 2011 13:35

Tak for dit input. Odds ved Danske Spil nu nede i 4,40, imens Scandic og Bet24 holder hårdnakket fast i 5,00.

Det var inde i mine tanker at få krydset med. Men med henblik på Horsens er det hold der har deltaget i de mest målrige kampe (omend de er det hold med flest uafgjorte) så ser jeg en større værdi i at de snupper alle 3 point.

Men vil mene at Horsens +1 til 2,10 også er spilbart.

• Svara