FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

AC Horsens - AaB

• 01
    cbll
    den 6 augusti 2011 13:27

AC Horsens skal naturligvis have kredit for at gøre det grimme ved Brøndby - men logisk set, ville langt de fleste hold så ikke præstere selvsamme imod et såret dyr? Ikke at æren skal tages fra dem - men arbejdsbetingelserne var i hvert fald til stede. Toft viste sig dog som den target-man Horsens har savnet, og han passer perfekt ind i deres angreb.

AaB vandt en god kamp imod Midtjylland. En meget intens affære, med gode chancer. Jeg er ret imponeret over deres spil, på trods af, at det kun er kagekrummer i bunden af pengekassen. Det har måske været et korrekt valg at satse på ungdommen(af tvang) - ind til videre?

Et eller andet sted føler jeg lidt, at begge hold har "over-performet" i de første kampe. Måske endda en hype omkring Horsens, idet de sidste sæson intet præsterede offensivt, men i år scorer mål på samlebånd. Ligeledes med AaB. Sidste sæson var minutter fra at være en skandale - så en sejr og lidt mål her i starten er nok blevet taget lidt for meget med kyshånd.

I sidste ende er denne kamp meget lige. Mit CV berettiger hverken den ene elle den anden en større favoritværdighed. Set fra dét perspektiv, finder jeg 3,35 på en AaB-sejr ganske fristende.

• Svara
  • 02
    Amagerpalmen
    den 6 augusti 2011 13:27

Jeg har selv rigtig svært ved at vurdere kampen her, men jeg kan da lige byde ind med at Rasmus Würtz er klar for AaB igen. Lucho er også med i truppen for første gang efter papirerne er kommet i orden, men hans niveau kender jeg ikke rigtig noget til. Pinnacle har desuden sneget sig op på odds 3,50 for AaB-sejren.

• Svara
  • 03
    cbll
    den 6 augusti 2011 14:41

Godt med Würtz for spillet her.

Lucho kan jeg heller ikke vurdere, andet end at han vel er en nød-signing. Han slog ikke til de to første gange han var til prøvetræning - men nu hvor pengekassen er tom, har han pludselig "kvalitet" ;-)

Må se mig uforstående over for at oddset går op på AaB. Synes i den grad kampen er lige.

• Svara