FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

49ers vs Redskins

• 01
    goldengunnar
    den 2 november 2011 01:21

Da jeg begyndte at kigge på næste uges NFL-kampe faldt jeg over denne kamp, hvor Redskins i Washington tager i mod SF 49ers. Klar 49ers sejr tænkte jeg med det samme, men bookmakerne ser ikke ud til at være helt enige i dette. 1,57 på Victor Chandler(1,556 på Pinnacle, hvor jeg har spillet den) giver det igen for en 49ers sejr.

Lad os se lidt på det match-up. 49ers har i denne sæson ikke leveret noget meget flashy football, men de har tilgengæld fået jobbet gjort og er 6-1, med det eneste nederlag i OT til Cowboys. De har et yderst solidt defence, der tillader suverænt færrest running yards i NFL. De har et fint offence, hvor Frank Gore har rundet 125 yards i de sidste 4 kampe, samtidig med en Alex Smith på QB, der i denne sæson har vist sig frem som en solid QB, så længe meget af presset bliver lagt væk fra ham(ved hjælp af godt Def, god RB og god O-line). Derudover har de fået Jim Harbaugh som HC, samt nogle offensive coaches, der forstår Smith, og meget ofte formår at fjerne for store og svære beslutninger og plays fra ham, for i stedet at gøre det simpelt. Dette har i den grad fungeret godt i denne sæson og 9ers er det 6. mest scorende hold i NFL.

Redskins på den anden side, startede sæson rigtig fint. Siden er det dog gået ned af bakke, senest med et shot out mod Bills. Her formåede et Bills hold, der før kampen kun havde 4 sacks, at sacke John Beck 9 gange!(49ers har 21 sack inden denne kamp) John Beck ligner en joke på en QB-position. Samtidig har Skins ikke formået at løbe bolden særlig godt i år, og med Tim Hightower ude for sæsonen ser det endnu sværere ud. Dette har resulteret i at de er det 26. bedste hold i scorede points i år med 16,6 points/kamp. Hvis man så fraregner de første "gode" kampe, og ser på de kampe hvor Beck har været bag center, så har de kun formået at få 11 points/kamp. Dette altså mod defences langt dårligere end 49ers. Det eneste positive er vel at deres defence er 7. bedst i antal points imod dem(hvor 49ers er nr 1).

Har svært ved at se kriseramte(og tildels skadesplagede)Redskins, på trods af hjemmebane, slå meget formstærke 49, men så igen at på any given sunday kan alle slå alle.

Min CV på 49ers sejr. 65-70%
    Betvalue: 102,1-109,9%

• Svara