FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

3 gode til i aften

• 01
    ChelseaMads
    den 23 augusti 2011 16:03

Igen i denne uge er der Champions League på programmet, hvilket jo giver anledning til en masse odds. Jeg har selv spillet disse tre spil samlet:

Malmö FF (1-0) - Dinamo Zagreb = 1 - Jeg tror, at svenskerne vil prøve at revanchere sig efter det store nederlag i sidste uge. Dinamo Zagreb er et godt hold, men da de allerede er foran 4-1, tror jeg at de vil stille sig lidt længere ned på banen i aften. Omvendt skal Malmö op og score tre gange - vel og mærke uden at lukke et mål ind. Derfor tror jeg, at Malmö godt kan hive en sejr hjem, men det skulle ikke undre mig, hvis Zagreb også skulle få scoret og dermed højst sandsynligt få taget gejsten fra svenskerne. Jeg har spillet dette spil til odds 1,73, hvilket jeg synes er ganske udmærket.

Genk (To qualify) - Macabi Haifa = 1 - Da den første kamp endte 2-1 til Macabi i den første kamp, skal Genk op og score nogle mål. Det tror jeg også sagtens de kan, da Macabi Haifa helt klart er et hjemmebane hold. Dette spil giver 2,15 igen.

Zürich (1-0) - Bayern München = 2 - jeg tror sagtens at Bayern kan få en storsejr her. De vandt "kun" 2-0 i den første kamp, men efter 5-0 sejren i weekenden og Hamburger, tror jeg at spillerne kommer med masser af gejst og vilje. Jeg skyder på en 3-1 sejr til tyskerne, men spiller kun en sejr med 1-0 i handicap til Zürich til 2,25.

Alt i alt odds 8,36

• Svara
  • 02
    Baba Musa
    den 24 augusti 2011 09:49

Synd Bayern ikke proppede en mere ind. Flotte tips mange tak!

• Svara