FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

2 etape - Tour de france

• 01
    Larsen
    den 4 juli 2009 21:09

Så er vi i sprinternes element på 187 km. fra Monaco til Brignoles. Ruten indeholder tre kategori 4-stigninger og en enkelt af kategori 3, som feltet kører ad direkte fra starten i Monaco.

Den sidste kategoriserede stigning ligger dog 58 km. fra mål, hvorfor sprinterholdene formentlig kan holde sammen på hele, selvom der kommer en lille knold tættere på mål - dog ikke i selv sprinten.

Cavendish er naturligvis storfavorit, hvilket odds omkring 2,25 også afspejler. Paddypower tilbyder 2,38.

Interessant er det dog med Bennati, der efter skadesproblemer først regne med at køre sig rigtig i form nu. Han er allerede nu stillet op i flere h2h mod andre top10 sprintere.

Kom gerne med indspark.

• Svara
    • 02
      Sputnik1
      den 4 juli 2009 21:39

Haussler over Dean til 1,90 hos Bet365.
      Startede i 2,10 men synes stadig der er værdi.
      I sær hvis Haussler får lov til selv at køre chancen samtidig med Hushovd, så har Dean ikke mange chancer, som også er nr. 2 i hirakiet efter Farrar.

• Svara
    • 03
      Publica
      den 4 juli 2009 21:33

Cavendish var inden turen den helt store favorit på sprint afslutningerne og jeg kan ikke se, at enkeltstarten i dag har ændret på det!

Jeg har ikke nogle bud på andre der skulle være værdi i og håber naturligvis, at min Tour kaptajn i morgen klarer ærterne, så jeg kan holde mig til i Tour konkurrencen og forhåbentligt komme tættere på rvejbys Team V.man :-). Flot start rvejby!

God tour

• Svara
      • 04
        rvejby
        den 5 juli 2009 01:32

Haha tak Publica ;) Men der bliver sikkert vendt op og ned på stillingen hver dag, så det er nok en midlertidig fornøjelse at ligge først...

Ang. i morgen så er det nok et no bet for mit vedkommende, i hvert mht. vinderspil. Cavendish er kæmpefavorit, men i de 2 første spurter sidste år var han ikke blandt de allerførste. Måske bliver presset for meget for ham her i starten af løbet?

Sputniks H2H bet ser egentlig meget fornuftigt ud. Jeg har selv overvejet et frækt spil på Cancellara som vinder af etapen, både fordi han virker til at være i storform og fordi den gule trøje tidligere har givet ham mod på at køre en "lang spurt" de sidste 1-2 kilometer og komme i mål 10 sek. foran feltet. Dog tror jeg ikke det sker i morgen da de fleste hold meget gerne ser en spurtafslutning og fordi holdene efterhånden må kende til Cancellaras lille specialitet. Desuden er det nok vigtigt at han allerede nu begynder at spare kræfter til holdtidskørslen på tirsdag. Odds 40 kan hentes hos Betfair men jeg synes egentlig ikke rigtig det er højt nok til at det repræsenterer værdi :)

• Svara
      • 05
        rvejby
        den 5 juli 2009 12:08

NordicBet er ude med et lidt besynderligt head-to-head bet på dagens etape.

David Millar - Kim Kirchen

Her er oddset helt oppe på 2.45 på at Kim Kirchen slutter foran Millar. Umiddelbart ser jeg stor værdi i Kirchen her. Han er ganske hurtig og deltog i mange spurter sidste år. Hvis man kigger på h2h-statistikker for de to ryttere på de etaper sidste år, som endte i massespurt, fremgår det at Kirchen sluttede foran Millar i 6 ud af de 7 spurter. Derfor virker et så højt odds meget besynderligt. Måske er Kirchen ikke ligeså flyvende som sidste år, men jeg spiller gerne et par units på ham mod Millar.

• Svara
      • 06
        rvejby
        den 5 juli 2009 18:59

Kirchen blev nr. 41 og Millar nr. 172. I mine øjne en kæmpe fejl af Nordicbet at udbyde denne h2h, især til de odds! Det er ikke første gang de har udbudt nogle h2h-spil, hvor der tilsyneladende ikke er den store omtanke bag. De havde også et h2h mellem Hushovd og Barredo på dagens etape hvor Hushovd gav odds 1.62 (!) Hushovd blev 4'er og Barredo nr. 57.

Jeg tror vi skal holde godt øje med de spil Nordicbet udbyder i løbet af TdF :)

• Svara
      • 07
        rvejby
        den 5 juli 2009 19:02

Barredo/Hushov duellen var naturligvis i går på enkeltstarten. Sorry. Men stadig virker oddset forkert sat fra NordicBets side.

• Svara