FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

2,30

• 01
    Balastik
    den 17 december 2011 23:20

Montreal Canadiens har valgt at fyre deres træner før kampen. Ikke specielt optimalt selvfølgelige. De har haft en meget svær sæson, hvor at de slet ikke har levet op til forventningerne.

New Jersey Devils kommer med 3 sejre på stribe, og i vandt så sent som i går nat, hvor de slog Dallas Stars på egen is med hele 6-3. De spiller rigtig godt for tiden, og at Ilya Kovalchuk er kommet rigtig i gang igen, gør absolut ikke tingene værre.
    Devils har gjort det rigtig fornuftigt på udebane, og jeg kan sagtens forestille mig dem tage de 2 point mod et såret Montreal Canadiens hold.

New Jersey Devils har et rigtig stærkt hold, og er virkelig begyndt at vise noget igen. Jeg tror på at de kan udnytte Montreals dårlige form, og trænefyringen i nat.

Jeg vælger dog for en gangs skyld at tager den inklusiv overtime, da begge hold tit spiller nogle tætte kampe og ofte går i OT.

• Svara
  • 02
    Balastik
    den 17 december 2011 23:20

Ved godt nok ikke lige hvad der skete der. Men spillet er på New Jersey Devils moneyline mod Montreal Canadiens. Og oddset er 2,30. Den er gået helt galt, beklager :-)

• Svara