FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

10bet bonus?

• 01
    Tapeworm1
    den 6 oktober 2011 17:51

Jeg fatter ikke hvad de aber skriver til mig:-) Og jeg fatter endnu mindre hvorfor man ikke bliver krediteret omsætning på sine bets. Er der nogle der kan hjælpe?

• Svara
  • 02
    gunners
    den 6 oktober 2011 17:57

måske, hvis du skriver hvad det er for en bonus du mener ? hvad er problemet ? samt hvad det er de har skrevet til dig.

mvh

• Svara
  • 03
    Tapeworm1
    den 6 oktober 2011 18:03

Hej Gun!

Jeg tror jeg har forstået det. Det er first deposit bonus. Man skal åbenbart have wagered deposit før omsætning tæller towards omsætningskrav... Men tak for hjælpen alligevel:-)

• Svara
  • 04
    Sutsko
    den 6 oktober 2011 18:54

@Tapeworm1

gunners er en god mand. Han hjælper gerne. Og han er klog. Bare ikke lyt til hans billiard fif. Det er han nemlig ikke så god til :-)

@gunners

Er du klar i ultimo november til den store revanche? Har du fået trænet? Tager du egen stav med?

Mvh.

Sutsko

• Svara
  • 05
    gunners
    den 7 oktober 2011 06:00

hallo, hjemmesko!!!! som de kalder dig, hvor du er mest kendt ? det bliver mega svært med festen, da jeg er flyttet til udlandet, men det skal da ikke stoppe mig i at svine dig til, med at vi ikke spillede billard men pool.

og sidste år viser bare at ALT kan ske når kuglen er rund !!!!!

men det tror da fanden med den makker jeg fik !!! :-)

mvh
    the son of a gun(ners)

• Svara