FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

SV: NHL i nat! av Larsen
Jeg havde også set mig varm på Pittsburgh først, men de spiller allerede i morgen imod Washington, som må siges at være et prestigeopgør. Det er ikke utænkeligt, at man kommer til at tænke frem til i morgen allerede i aften, når det er tale om back-to-back. Penguins får McKee tilbage, og egentlig skulle Kunitz også være sin skade kvit, men der spekuleres i, at han får lov til at hvile frem til kampen i morgen.

Toronto også back-to-back. De lod dog Giguere hvile mod Devils' i nat, og efter hans første kamp for Toronto endte med shutout og sejr til ham, så tror jeg virkelig han er giftig. Torontos general manager har på tragisk vis mistet sin sin yngste søn i et biluheld, hvorfor han formentlig ikke er på bænken i aften.

Jeg kommer med et par indspark senere.

Preview

Mads Junkers holländska fotbollstips

Mads JunkerSå tager vi fat på første runde i Æresdivisionen, og her er mine oddsforslag til et par spil:

NEC - Venlo 1 (2-0)
Nijmegen ligger her ud med en overkommelig hjemmekamp. På trods af dårlige træningsresultater er hjemmeholdet blevet betydeligt styrket via Lasse Schönes tilbagevenden og indkøbet…

Matteo mot storformen!

SpeluniversVår relativt nyfunna expert på framförallt svensk fotboll M@tteo har verkligen gått bra på senare tid. Efter en lite motigare start har han visat sig att hårt arbete lönar sig och nu visar siffrorna klart respektabla 102,6% på 215 spel. Vi är dock tämligen säkra på att det kommer gå kraftigt…

Drygt 70 units plus på 5 dagar!

TennisVi har nu avverkat 5 dagar av tennisen på Roland Garros Paris och resultatet hittills har varit fantastiskt för vår tennisexpert BajenBengan. De två första dagarna genererade totalt imponerande +53 units på 20 spel. Dag 3 och 4 gick inte lika bra och efter lite "stolpe ut" så slutade det med -23.9…