FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Capitals - Stars av Aaes89
Smider lige en hurtig analyse af den her kamp ud her, håber der er nogen der når at få den med selvom den kommer så sent, men har ventet i håb om at folk skulle begynde at spille oddset på Washington op (uden held)...
But anyways, der er stadig value at finde.

Capitals - ligaens mest scorende hold, ligaens bedste hjemmebane hold, ligaens førende hold & indehaver af ligaens mest scorende spiller!
Listen af superlativer om Capitals er lang (rigtig lang), og det ser ikke rigtig ud til der er nogen der kan finde nøglen til at stoppe Ovechkin og co., og slet ikke på hjemmebane, her har man efter lørdagens sejr over Rangers nu vundet 13 kampe i streg - af dem er ni af dem vundet med mere end et overskydende mål. Der er ikke rigtig nogen der tvivler på at Capitals tager Presidents Trophy i år (flest point i reg. season) - heller ikke undertegnede!
Det skal dog siges Ovechkin nu har spillet seks kampe uden at score (hvilket altså er RIGTIG mange for Ovechkin), og han kan nu mærke Crosbys ånde i nakken i løbet om Art Ross Trophy - han er sulten, RIGTIG sulten.

Dallas Stars er virkelig et hold der lider, spillet flyder overhovedet ikke. Lyset om playoffs er ved at være slukket i Dallas i min optik, da de har fem point op til Flames som også ligger uden for playoffs, men har et LANGT bedre hold.
Dallas spiller pænt hockey på udebane, men har tabt alle tre kampe efter OL-pausen med et brag! 5-1, 6-1 og 6-3, en del af skylden ligger på Marty Turcos skuldre som altså ikke har stået særligt godt, selvom han plejer at være en af ligaens bedre goalies.

Jeg tror Ovechkin og co. gør kort proces i nat kl. 01, og jeg synes virkelig det lugter af blowout a la en 4-0 eller 5-1.
SBOBET er det højeste jeg kan finde på WSH -1,5 til 1,98 - hvilket må siges at være rigtig flot betalt for hjemmebane handicappet til Washington.

Preview

Mads Junkers holländska fotbollstips

Mads JunkerSå tager vi fat på første runde i Æresdivisionen, og her er mine oddsforslag til et par spil:

NEC - Venlo 1 (2-0)
Nijmegen ligger her ud med en overkommelig hjemmekamp. På trods af dårlige træningsresultater er hjemmeholdet blevet betydeligt styrket via Lasse Schönes tilbagevenden og indkøbet…

Matteo mot storformen!

SpeluniversVår relativt nyfunna expert på framförallt svensk fotboll M@tteo har verkligen gått bra på senare tid. Efter en lite motigare start har han visat sig att hårt arbete lönar sig och nu visar siffrorna klart respektabla 102,6% på 215 spel. Vi är dock tämligen säkra på att det kommer gå kraftigt…

Drygt 70 units plus på 5 dagar!

TennisVi har nu avverkat 5 dagar av tennisen på Roland Garros Paris och resultatet hittills har varit fantastiskt för vår tennisexpert BajenBengan. De två första dagarna genererade totalt imponerande +53 units på 20 spel. Dag 3 och 4 gick inte lika bra och efter lite "stolpe ut" så slutade det med -23.9…